30-sta edycja DIMAQ Voice Online już 31-go maja

30-sta edycja DIMAQ Voice Online już 31-go maja

 

Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: pozycjonowanie na YouTube, efektywność kampanii oraz SEO w strategii. Wystąpią: Przemysław Gajos (LifeTube), Małgorzata Ambrożewicz i Krzysztof Domeradzki (Kantar) oraz Jacek Dziura (Grupa iCEA). DIMAQ Voice Online odbędzie się 31 maja, w godzinach 15.00 – 16.40, na platformie GetResponse. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli wygrać bilet online na Forum IAB.

Prelekcja I, godz. 15:05
„Pozycjonowanie na YouTube – jak działają algorytmy i dlaczego influencerzy powinni zwracać na nie uwagę?”
Przemysław Gajos, Senior Support Manager, LifeTube

Jeżeli do tej pory pozycjonowanie kojarzyło Wam się wyłącznie z wyszukiwarką Google, najwyższa pora to zmienić. Tworząc na YouTube, znajomość algorytmów i zasad, które nimi rządzą, jest niezwykle istotna w kontekście całego systemu sugerowania i podpowiadania filmów na platformie. Warto też pamiętać, że YT to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w internecie, więc znalezienie się odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania jest również bardzo ważne.

Prelekcja II, godz. 15:35

„O efektywności słów kilka – czyli jak badać kampanie digitalowe i crossmediowe.”

Małgorzata Ambrożewicz, Senior Digital Executive, Kantar

Krzysztof Domeradzki, Media Domain Operational Lead, Kantar

Podczas prezentacji eksperci pokażą, jakie podejście obrał Kantar przy badaniach efektywności komunikacji digitalowej i jak poszczególne rozwiązania pomagają odnaleźć się na coraz szybciej zmieniającym się rynku online marketingu. Pokazane zostaną zarówno projekty polskie, jak i globalne, by jak najlepiej opisać rynek i trendy jakie widzimy w komunikacji digitalowej.

Prelekcja III, godz. 16:05 

„SEO w strategii marketingu. Jak wspierać sprzedaż i budować ścieżkę klienta.”

Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA

Bez czytelnej ścieżki zakupowej konsumenci czują się zagubieni i mogą zrezygnować z zakupów. Wiele e-commerce’ów nie wie, czym jest ścieżka zakupowa. Ich klienci trafiają na stronę przypadkowo, a decyzje o zakupach podejmują spontanicznie. Tak nie da się odnieść sukcesu w biznesie. Zbudowanie ścieżki zakupowej opartej o realne zachowania i potrzeby klienta to proces, który poprowadzi go krok po kroku do finalizacji zakupów. Prelegent zaprezentuje, jak dobrze zaprojektować ścieżkę zakupową na przykładzie case study. 

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmowane są zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

 

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. 

 

________________________________________________________________________________________________

Źródło/Foto: mat. prasowe

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze