5 kampanii promocyjnych Netflixa w Polsce i nie tylko, które warto zapamiętać

5 kampanii promocyjnych Netflixa w Polsce i nie tylko, które warto zapamiętać

Kampanie promocyjne Netflixa zapadają w pamięć. Właśnie ruszyła akcja promująca najnowszy i zarazem ostatni sezon „Lucyfera” pt: „Opłaca się być złym”, a my przypominamy inne, które warto zapamiętać, nie tylko dlatego, że część z nich miała miejsce w Polsce 🙂

„Opłaca się być złym” – nowa kampania Netflixa

Już 10 września pojawią się nowe odcinki serialu „Lucyfer”. Aby to uczcić, Netflix połączył siły z agencją Mischief USA. W ramach tej współpracy zorganizowano konkurs, w którym fani serialu mogą wygrać bony o wartości 250 dolarów. Najciekawsze jest jednak zadanie, ponieważ na koncie LuciferNetflix na Twitterze oraz Instagramie należy się podzielić swoimi… ulubionymi grzechami! Wybieramy spośród 7 grzechów głównych: obżarstwa, dumy, pożądliwości, gniewu, chciwości, zazdrości, lenistwa. Do odpowiedzi trzeba też dodać hashtag #sweepstakes.
Co ciekawe, wizerunek kart podarunkowych został dostosowany do grzechów!

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Lucifer (@lucifernetflix)

 

„Dom z papieru” – twórcy spoilerów serialu zostali „porwani”

Kolejną doskonałą akcją promocyjną najnowszego sezonu serialu, która niedawno miała miejsce, to „porwanie” twórców spoilerów! Aby fani mogli spokojnie obejrzeć najnowsze odcinki „Domu z papieru”, Netflix zorganizował porwanie najbardziej aktywnych włoskich twórców spoilerów. Na początku oczywiście żaden uczestnik niczego się nie spodziewał. Byli oni przekonani, że lecą na ekskluzywną premierę do Madrytu. Tymczasem na pokładzie usłyszeli, że cały czas pozostaną w samolocie i to właśnie w trakcie lotu będzie miał miejsce pokaz dla nich. Dlaczego akurat to miejsce? To właśnie w samolocie nie ma dostępu do internetu, przez co twórcy spoilerów po prostu nie mogli ich wypuścić w świat.

Zobaczcie także: Reklama Emirates jedną z najwyżej nagranych produkcji

dom z papieru - porwanie twórców spoilerów
Fot.: YouTube@NetflixItalia

Przypomnijmy sobie jednak też ciekawe kampanie w Polsce, które stworzył Netflix

Rzeźba w kształcie maski Dalego na krakowskim Rynku

W 2019 roku, z okazji premiery 3. sezonu „Domu z papieru”, na Rynku Głównym w Krakowie obok rzeźby Igora Mitoraja „Eros Bendato” postawiono rzeźbę maski Salvadora Dalego. Co ciekawe, władze miasta na początku nie wiedziały, że to reklama i naliczyły Netflixowi opłatę za wynajem powierzchni w wysokości zaledwie… 274 zł!

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Miasto Kraków (@krakow_pl)

Magda Gessler w kampanii promocyjnej „Orange Is The New Black”

W ramach promocji 6. sezonu „Orange Is The New Black”, nasza restauratorka słynna z „Kuchennych rewolucji” przeprowadzała rewolucję, ale w kuchni… więziennej, którą dokładnie znamy z serialu. O tym mówiła cała Polska!

Okradziona „Dama z gronostajem” w Krakowie jako promocja nowego sezonu serialu „Lupin”

Kolejna akcja promocyjna miała miejsce w Krakowie. Tym razem w Muzeum Narodowym w Krakowie, a konkretnie na jego murach. To właśnie tam zawisła siatka ukazująca wszystkim znany portret „Damy z gronostajem”. Wnikliwi obserwatorzy mogli zauważyć, że na jej szyi jednak brakuje charakterystycznego naszyjnika, który z kolei można było zobaczyć na… billboardzie obok, promującym najnowszy sezon serialu „Lupin”, który opowiada o losach złodzieja.

 

Zobaczcie także: Nowa kampania De’Longhi – Brad Pitt ambasadorem marki

Marketing Netflixa

Marketing Netflixa, to nie tylko akcje, ale też szereg aktywności, z których platforma u nas słynie na co dzień. Przede wszystkim Netflix jest popularny ze swoich działań w social mediach. Są to np. komentarze, które nie są „suchym” udzieleniem odpowiedzi na zadawane pytania. Moderatorzy często zaczepnie, ironicznie, ale z humorem i niesamowitym wyczuciem odpowiadają użytkownikom rozbawiając do łez.
Co więcej, na podstawie kadrów ze swoich seriali tworzone są memy, które nie tylko zdobywają tysiące polubień, ale również są masowo udostępniane.

Która kampania Netflixa Wam najbardziej przypadła do gustu?


Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@freestocks

 

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze