Akademia Marketingu rozpoczyna nowy cykl szkoleń

Akademia Marketingu rozpoczyna nowy cykl szkoleń
Organizatorzy konferencji Akademia Marketingu znów dywersyfikują swoją ofertę edukacyjną.
Już na początku czerwca rozpoczynają interaktywne sieciowe szkolenia z zakresu content marketingu. 

Sukces organizowanych od początku pandemii koronawirusa webinarów, stał się pierwszym krokiem w budowie kolejnego formatu, oferowanego przez ekspertów zaangażowanych w projekt pod nazwą Akademia Marketingu. Już początkiem czerwca, rusza nowy cykl e-szkoleń, dedykowanych marketerom oraz managerom odpowiedzialnym za tworzenie treści i działania content marketingowe, a także dziennikarzom, redaktorom, twórcom stron internetowych i osobom zajmującym się analizą danych w internecie.

E-szkolenia odbywać się będą w formie interaktywnego live’a, z pełnym udziałem uczestników. Podobnie jak w przypadku tradycyjnych szkoleń Akademii, udział w wydarzeniu jest limitowany dla 12 uczestników. Zajęcia zostaną podzielone na części: teoretyczną, ćwiczenia indywidualne, grupowe, burzę mózgów oraz case studies i pracę na udostępnionych narzędziach. 

Naszym celem jest edukacja marketerów i przekazywanie im praktycznej i biznesowo skutecznej wiedzy na temat zasad komunikacji, mierzenia efektów oraz planowania budżetów reklamowych. Wiedza ta jest kluczowa w czasach, kiedy na naszych oczach zmienia się rzeczywistość i marketing internetowy staje się jeszcze ważniejszą dźwignią podnoszącą efektywność sprzedaży. Dlatego, obok webinarów, uruchamiamy format e-szkoleń, których celem jest pogłębienie wiedzy przedsiębiorców na temat efektywnej i skutecznej sprzedażowo komunikacji. Eksperci wraz z uczestnikami w sposób warsztatowy przepracowują konkretne wyzwania w komunikacji biznesowej, rozwiązują problemy z jakimi mogą mierzyć się w firmach, dają konkretne rozwiązania i wskazówki, jak skutecznie zarządzać budżetem marketingowym – mówi Grzegorz Miłkowski, główny organizator Akademii Marketingu. 

Jak zorganizować pracę redakcji bloga/portalu

Cykl e-szkoleń otwiera spotkanie ze specjalistami z agencji ContentHouse. 2 czerwca na zajęcia zapraszają Sylwia Paszyna, Content Specialist oraz Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing agencji. Ponad pięciogodzinne zajęcia pomogą uczestnikom zdobyć wiedzę:

🚀 jak tworzyć zespoły redakcyjne,
🚀 jak opracować harmonogram publikacji,
🚀 j
ak tworzyć konspekty i do czego są przydatne,
🚀 z
jakich narzędzi korzystać,
🚀 j
ak współpracować i oceniać dziennikarzy,
🚀 j
ak stale ulepszać swój warsztat.

Zajęcia skierowane są do osób, które planują założyć bloga lub kierują redakcją portalu i chcą usprawniać swoją pracę. 

Więcej o szkoleniu „Jak organizować pracę redakcji bloga/portalu”TUTAJ

Jak skutecznie wdrożyć technologię marketing automation w firmie B2B lub aplikacji SaaS

Dzień później, już 3 czerwca, Akademia Marketingu zaprasza na spotkanie szkoleniowe z Michałem Korbą, ekspertem User.com w dziedzinie Marketing Automation. Prowadzący szczegółowo wytłumaczy jak technicznie implementować i odpowiednio ustrukturyzować procesy biznesowe. Przedstawi także zasady i praktyki ścieżek automatyzacji oraz da przykłady efektywnego wykorzystania funkcji systemów Marketing Automation przez firmy B2B i SaaS.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się także jak projektować automatyzacje pozyskujące leady, oraz w jaki sposób automatyzować inne procesy biznesowe związane z marketingiem i sprzedażą.

Więcej o szkoleniu „Jak skutecznie wdrożyć technologię marketing automation w firmie B2B lub aplikacji SaaS”TUTAJ

Analityka w content marketingu

A już 9 czerwca na e-szkolenie o analityce zaprosi przedstawiciel firmy Analityczny, Mateusz Muryjas. Wirtualne spotkanie pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na pytania:
🚀 jak przeprowadzić audyt konta Google Analytics dla serwisu z dużą ilością treści,
🚀 j
akie są najważniejsze raporty i metryki w Google Analytics, które definiują skuteczność marketingu ,
🚀 j
ak segmentować dane w Google Analytics, wyznaczać cele przydatne w content marketingu i jak wykorzystać te dane w kampaniach marketingowych,
🚀 jak tworzyć, konfigurować i wykorzystywać zdarzenia w Google Tag Managerze, dzięki którym mierzy się interakcje użytkowników w witrynie,
🚀 j
ak stosować inne narzędzia (Google Sheets, Hotjar, Google Data Studio) w praktycznych case studies związanych z content marketingiem,
🚀 jak unikać popularnych błędów w zbieraniu i interpretowaniu danych.

Szkolenie dedykowane jest osobom średnio-zaawansowanym, znającym podstawowe pojęcia analityki internetowej oraz znających narzędzia Google Analitics i Google Tag Manager. 

Więcej o szkoleniu „Analityka internetowa w content marketingu” – TUTAJ

 

Dodatkowych informacji udziela:
Krzysztof Dąbrowa
PR Specialist
krzysztof.dabrowa@contenthouse.pl
+48 781 991 112

 

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze