Awaria Facebooka - najlepsze memy internautów na Twitterze
Awaria Facebooka - memy

Awaria Facebooka – najlepsze memy i reakcje internautów na Twitterze

Awaria Facebooka wprowadziła ogromne zamieszanie. Prawdziwe oblężenie zaczął przez to przeżywać m.in. Twitter i LinkedIn. To jednak nie jedyne platformy, które spotkały się wręcz z problemami związanymi z przeciążeniem!

Z Facebooka korzysta 2,8 mld użytkowników, dlatego też kiedy gigant przestał działać, zaczęli oni masowo korzystać z pozostałych platform.
Wojtek Kardyś umieścił na swoim Twitterze informacje o tym, jakie wzrosty zanotowały poszczególne platformy:


Dzielenie się więc materiałami i wymienianie poglądów oraz komentowanie awarii Facebooka przeniesiono głównie na Twittera. Komunikator sam postanowił wszystkich przywitać umieszczając wpis: „Hello literally everyone”, na co odpowiedział m.in. McDonald’s:

Awaria Facebooka – najlepsze memy

Awaria Facebooka uruchomiła również wyobraźnię wielu osób – Twittera zalała fala memów, w których większość w humorystyczny sposób pokazała, jak wygrany w trakcie awarii Facebooka jest Twitter.

Na pierwszy ogień zobaczcie, jak zmodyfikowano mema z dziewczynką z pożarem w tle, który jest nam znany od lat:

 

Innym przykładem jest zmodyfikowany kadr z bajki SpongeBob:

Ze swoim komentarzem nie zawiodła na Twitterze również Sekcja Gimnastyczna, która do tego użyła kadru z filmu z Jasiem Fasolą oraz kadru z kultowego filmu „Miś”:

 

Doskonałym podsumowaniem sytuacji był też wpis od Netflixa, który podkreślił, że większość komunikacji przeniosła się na Twittera:


Co ciekawe, na samym Facebooku, choć awaria już kilka godzin temu została usunięta, nadal widać pokłosie tej sytuacji w postaci memów, które pojawiają się na bieżąco.

Awaria Facebooka też doskonale nam pokazała, jak postrzegamy social media. Dla wielu osób social media to właśnie Facebook, Messenger, Instagram czy WhatsApp. To wydarzenie jednak dokładnie nam też dało do zrozumienia, że nie można się zamykać jedynie na te kanały. Jednocześnie warto działać chociażby marketingowo również na Twitterze, TikToku, LinkedInie czy YouTube, które niedawno uruchomiło funkcję Shorts.


Źródło zdjęcia głównego: [email protected] Nguyen