Bryska została twarzą Maybelline New York Stories
Bryska twarzą Maybelline New York

Bryska została twarzą Maybelline New York Stories

Marka Maybelline New York zdobywa serca konsumentów szerokim portfolio kosmetyków łączących trendy z Nowego Jorku z innowacyjnymi formułami, za które odpowiadają naukowcy. Powstała także długofalowa i wieloetapowa platforma komunikacyjna Maybelline New York Stories, która odpowiada na potrzeby młodych konsumentów. Nic zatem dziwnego, że twarzą tego projektu została artystka młodego pokolenia – bryska.

Ideą marki Maybelline New York zawsze było wsłuchiwanie się w potrzeby młodych ludzi. Jej misja to dodawanie pewności siebie w wyrażaniu własnego piękna oraz możliwości swobodnej zabawy swoim wizerunkiem. Marka jest też świadoma, ze wirtualny świat, to naturalne środowisko pokolenia Gen Z. Z drugiej strony, po zdjęciu w Polsce obostrzeń związanych z pandemią, młodzi ludzie pragną wychodzić z domów i korzystać z życia, najlepiej z ulubioną muzyką w tle.

Marka postanowiła odpowiedzieć na te oczekiwania, tworząc immersyjną przestrzeń Maybelline New York Stories, dzięki której wszyscy mogli się przenieść do Nowego Jorku i zasmakować np. spaceru po centrum metropolii czy przetestować nowości makijażowe prosto z nowojorskich trendów. Wszystko to było dostępne na wyciągnięcie ręki w Art Box Experience w Fabryce Norblina.

Nowa twarz Maybelline New York

Nic więc też dziwnego, że marka zaprosiła do współpracy artystkę młodego pokolenia – bryską – wschodzącą gwiazdę polskiej sceny muzycznej.

Czuję się wyróżniona, że jako artystka mogę być twarzą i częścią platformy Maybelline New York Stories. Filozofia marki zawsze była mi bliska. Tak naprawdę muzyka i makijaż mają ze sobą wiele wspólnego. Można traktować je jako formę sztuki o potężnej sile oddziaływania. Dają nieskrępowaną możliwość wyrażania siebie, kreowania swojego wizerunku, a w rezultacie budowania otaczającej nas rzeczywistości. Muzyka i makijaż to mój sposób na komunikację
z otoczeniem. Sceniczny wizerunek bryskiej pozwala mi skonfrontować się z moją introwertyczną naturą, dodaje pewności siebie i pomaga otworzyć się przed publicznością – komentuje bryska.

Wybór tej artystki był dla marki naturalny, ponieważ dostrzega ona, że muzyka jest dzisiaj nowym sposobem komunikacji z Gen Z.

________________________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe

//