Feminatywy w marketingu i przyszłość kampanii digitalowych – tak zapowiada się DIMAQ Voice

Feminatywy w marketingu i przyszłość kampanii digitalowych – tak zapowiada się DIMAQ Voice Materiały prasowe

Mówi się, że digital marketing stanowi przyszłość marketingu. Nie do końca, gdyż właściwie już stał się jego teraźniejszością. Teraz może być już tylko lepiej. Reklama w mediach społecznościowych czy wszelkie działania wspierające e-commerce są aktualnie filarem skutecznej komunikacji każdej marki. O tym doskonale wiedzą jednak organizatorzy wydarzenia DIMAQ Voice, które już 25 października 2022 roku doczeka się swojej 33. edycji!

I tym razem wydarzenie przybierze formę zdalną, dzięki czemu będą mogli w nim uczestniczyć wszyscy entuzjaści digital marketingu. Brzmi kusząco? Wygospodarujcie zatem czas we wtorek, 25 października, w godzinach 15:00-16:35 i umośćcie się wygodnie w fotelu z kubkiem ulubionego napoju. DIMAQ Voice wymaga wyłącznie rejestracji, sam udział jest natomiast bezpłatny. To niesamowita okazja, żeby poszerzyć swoją wiedzę poprzez kontakt z prawdziwymi specjalistami z danych zagadnień oraz zastanowić się m.in. nad przyszłością machine learningu w targetowaniu kontekstowym lub rolą feminatywów w komunikacji marek.

Prelekcje na DIMAQ Voice

Przygotowane tematy mogą poszczycić się szeroką rozpiętością. Z pewnością każdy zatem znajdzie zagadnienie najlepiej odpowiadające jego potrzebom i zainteresowaniom. Na uczestników czeka zestaw trzech półgodzinnych wystąpień w wykonaniu Grzegorza Marczaka – Sales Directora CE, Hybrid; Mateusza Gołębiowskiego – Założyciela i CEO, Pryzmat Media oraz Magdaleny Wójcik – Content designerki z agencji strategiczno-kreatywnej Kava. Po każdym panelu nastąpi czas przeznaczony na potencjalne zadawanie pytań ze strony publiczności. Powinno to zainteresować przede wszystkim posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy za aktywność mogą otrzymać dwa dodatkowe punkty recertyfikacyjne, stanowiące idealne uzupełnienie pięciu punktów za sam udział.

Nowe technologie w kampaniach programmatic. Machine learning w targetowaniu kontekstowym, obecne możliwości oraz przyszłość kampanii digitalowych.

Na samym wstępie możecie spodziewać się wciągającej prelekcji ze strony Grzegorza Marczaka. Sales Director CE nie tylko przedstawi słuchaczom zagadnienia z zakresu targetowania kontekstowego w zastępstwie plików cookie, ale także wizję przyszłości jaka stoi przed nim w kampaniach e-commerce oraz feedzie produktowym. Co więcej, nie oczekujcie, że będzie to kolejny, nudny wykład o technologii, z którego przeciętny laik zrozumie najwyżej co trzecie słowo. Wystąpienie Grzegorza Marczaka wzbogacone zostanie o realne case’y oraz warsztaty interaktywne. Dzięki przetestowaniu działania algorytmu na waszych zdjęciach i materiałach video, koncepcja ta stanie się przejrzysta nawet dla najbardziej zagorzałego sceptyka nowych technologii.

Trafność jako podstawa taniej reklamy

Podczas przeglądania internetu, każdy z pewnością spotkał się z nie do końca trafionymi reklamami, niedopasowanymi do swoich preferencji. Niestety, takie ogłoszenia nie osiągają zamierzonych skutków. Przykładowo nawet najlepsza reklama karmy nie przemówi do nas, jeśli nie jesteśmy właścicielem czworonoga. Olbrzymi wolumen treści reklamowych marnuje się, nie docierając do właściwych grup docelowych. To generuje zarówno olbrzymie koszty dla reklamodawców, jak i zaśmieca przestrzeń na wartościowe reklamy. O tym, jak trafnie skonstruować lejek sprzedażowy, żeby osiągnąć jak najlepsze rezultaty opowie słuchaczom Mateusz Gołębiowski. Założyciel Pryzmat Media przedstawi wszystkim, w jaki sposób skutecznie wykorzystać synergię pomiędzy trafnością, a współczynnikiem konwersji przy jednocześnie zbalansowanych kosztach. Dzięki temu wykładowi, przekonacie się, że jakość nie zawsze musi iść w parze z wygórowaną ceną.

Nie takie straszne jak je malują, a bardzo potrzebne. Feminatywy w komunikacji marketingowej

W ciągu ostatnich lat pozycja kobiet na rynku pracy staje się coraz bardziej stabilna i ugruntowana. Ciężko więc oczekiwać, że w wyniku tak drastycznych zmian porządku świata, modyfikacji nie będzie wymagał również język stosowany w środowisku zawodowym. Już o 16:05 słuchacze mogą spodziewać się poruszenia tematu feminatywów, który dotychczas budził niemałe poruszenie w społeczności językowych purystów. O tym, w jaki sposób stosowanie feminatywów oddziałuje na komunikację marketingową marek opowie uczestnikom prelekcji Magdalena Wójcik. Wystąpienie poparte będzie dodatkowo analizą przeprowadzonych w tym zakresie badań. Dla rozruszania, na sam koniec odbiorcy mogą spodziewać się serii praktycznych porad dotyczących pisania tekstów w sposób neutralny płciowo, żeby obywały się one bez poczucia wykluczenia.

Dla kogo jest DIMAQ Voice?

Oczywiście dla wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojętą tematyką digital marketingu. Nie ma znaczenia, czy jest się studentem-pasjonatem czy szanowanym dyrektorem lub dyrektorką znanej agencji marketingowej. Wydarzenie jest cykliczne, tak więc jako jego partner RocketJobs gorąco zachęca do uczestnictwa w tej lub następnej edycji. Niemniej, pamiętajcie, że poruszane tematy mają charakter unikatowy. Warto zatem postarać się zorganizować sobie chwilę wytchnienia od codziennej rutyny i znaleźć czas na wirtualny udział w spotkaniu już w najbliższy wtorek, 25 października. Już dziś zapiszcie się, korzystając z linku. Po więcej szczegółów zapraszamy do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn.

Co więcej, specjalne ogłoszenie dla wszystkich specjalistów: certyfikat DIMAQ nie jest w żadnym stopniu wymagany, żeby zgłosić się do roli przyszłego prelegenta. Niezbędna jest natomiast doza entuzjazmu, ciekawy temat i chęć jego zaprezentowania!

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: Materiały prasowe

Redaktorka

Z wykształcenia filolog języka francuskiego, jednak od najmłodszych lat emocjonalnie związana z dziennikarstwem i działalnością literacką. Interesuje się szerokim wachlarzem tematycznym, zaczynając od kwestii językowych, kulturowych i społecznych, poprzez finanse i ekonomię, aż po naukę i prawo. Można powiedzieć, że w życiu podąża za iście renesansową definicją bycia "humanistą".

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze