Podcasty, SEO i programmatic tematami 20. edycji DIMAQ Voice Online

Podcasty, SEO i programmatic tematami 20. edycji DIMAQ Voice Online

Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Kwietniowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się już 27 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30.

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

Podczas dwudziestego już spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank; Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania oraz Karol Jurga, Yieldbird.

Prelekcja I, godz. 15:05:

„Twój serwis może więcej – jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu Google”
Dorota Percha i Daniel Smoliński, Bluerank

Maj to miesiąc długo zapowiadanej aktualizacji Google Page Experience, która dotyczyć ma tego. jak użytkownicy postrzegają doświadczenia interakcji ze stroną internetową. W aktualizacji Google kładzie nacisk na czynniki UX, takie jak szybkość ładowania stron, szybkość, z jaką witryna reaguje na kliknięcie
użytkownika, czy dostosowanie do urządzeń mobilnych. Optymalizacja pod kątem tych czynników ma za zadanie sprawić, że strony będą dawały użytkownikom lepsze doświadczenia, a także pomoże dostosować witryny do oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych. Co ważne, Google od kilku lat budował portfolio odpowiednich narzędzi i mechanizmów wspierających prace webmasterskie. Z początkiem 2021 roku część wykorzystywanych metryk Core Web Vitals będzie uwzględniona przy
całościowej ocenie witryny. Warto mieć na uwadze, że lepsze doświadczenia użytkowników mogą przyczynić się to do sukcesu biznesowego w internecie, ponieważ użytkownicy będą bardziej zaangażowani, a wyeliminowanie kłopotliwych miejsc przyczyni się do zwiększenia konwersji na stronie.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– Czego możemy spodziewać się po aktualizacji Google Page Experience? Na czym w głównej mierze skupiają się zmiany, jak korzyści płyną z ich wdrożenia w aspekcie biznesowym?
– Czym jest SXO? Do czego służą heurystyki Nielsena? Jak optymalizacje SXO mogą wpłynąć na konwersje?
– Jakie zadanie ma inicjatywa Google „Core Web Vitals”?

Prelekcja II, godz. 15:35:

„Podcast jako narzędzie budowania marki osobistej i kreatywnego zarabiania”
Krzysztof Jakubowski, Sztuka Gadania

Czy myślałeś o prowadzeniu własnego podcastu? Podczas spotkania dowiesz się między innymi:
– Jak dzięki podcastom: budować markę osobistą, zarabiać, tworzyć relacje i więzi ze słuchaczami oraz nawiązywać kontakty w swojej branży?
– Jakie są korzyści z prowadzenia podcastu, czyli dlaczego warto tworzyć?
– Jakie możesz spotkać wyzwania związane z podcastowaniem?

Prelekcja III, godz. 16:05:

„Zmiany, zmiany, zmiany – czyli codzienność branży programmatic. Szansa czy przeszkoda?”
Karol Jurga, Yieldbird

Branża programmatic nie tylko rośnie, ale również dynamicznie się zmienia. Każda taka zmiana wymusza inwestycje, pojawiają się dodatkowe koszty, ale czy mogą przerodzić się one w dodatkowe przychody? Krótko o zmianach, które miały miejsce i które są przed nami oraz o tym, czy należy się ich obawiać, czy wyczekiwać z niecierpliwością.

Podczas prelekcji dowiesz się:
– Jak szybko zmienia się branża programmatic?
– Jakie zmiany dotyczą First Price Auction, GDPR oraz cookies?
– Jak reagować na zmiany? Jak się przygotować i jak je wykorzystać?

dimaq online 20


Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych.
Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/-ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/-abyś podzielić się z naszą widownią, nie zwlekaj – wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB
Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

https://iab.org.pl/

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat, zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji, jest ograniczony czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

https://dimaq.pl/


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze