Specjalna edycja DIMAQ Voice Online już 29 czerwca!

Specjalna edycja DIMAQ Voice Online już 29 czerwca!

W czerwcu wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu będzie miało nieco zmienioną formę – podczas wydarzenia odbędzie się jedna prelekcja oraz panel dyskusyjny z zaproszonymi ekspertami. DIMAQ Voice Online startuje już 29.06, w godzinach 15:00 – 16:15, na platformie LiveWebinar. 

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

Podczas dwudziestego drugiego spotkania DIMAQ Voice Online wystąpią Konrad Jałoszyński z Digital Manager oraz Marta Ulman i Jakub Kwaczyński z GoldenSubmarine.

 

Prelekcja, 15:05 – 15:25:

Daj się znaleźć – online marketing w mikro i małym przedsiębiorstwie

Mikro i małych przedsiębiorców nie zawsze stać na zewnętrzną agencję lub stałą obsługę specjalisty. Celem prezentacji będzie pokazanie, jak w prosty sposób, samodzielnie zadbać o widoczność w sieci. Na przykładzie działalności lokalnej oraz odrębnie ogólnopolskiej, prelegent pokaże na jakie elementy należy zwrócić w codziennych działaniach marketingowych by dać się znaleźć online.

Konrad Jałoszyński – certyfikowany specjalista DIMAQ Professional. Niezależny konsultant w Digital Manager. Doradca Google i PFR w programie Firmy Jutra. Autor publikacji dla prasy branżowej. Na co dzień pracuje bezpośrednio z zarządami firm i kadrą managerską doradzając w obszarze online marketingu i e-commerce. Tworzy strategie komunikacji marketingowej dla marek i produktów. Buduje lejki marketingowo-sprzedażowe. Swoje wieloletnie doświadczenia zdobywał w pracy dla największych podmiotów, takich jak np. Toyota, Generali, Impel Group, a także w samodzielnie rozwijanych projektach biznesowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt z sukcesem wdrożonych projektów internetowych oraz przeprowadzonych kampanii marketingowych.

 

Panel dyskusyjny, 15:30 – 16:15

Co nowego w strategii digital?

Marta Ulman & Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”

„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na DIMAQ Voice Online, przyjrzą się najciekawszym raportom, badaniom i trendom nagłośnionym w trakcie minionego kwartału. Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć?  Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.

Marta Ulman – Head of strategy, odpowiedzialna za komunikacji 360 dla klientów  GoldenSubmarine, m.in. Wedel, Monte, Citi Handlowy, Starbucks i wielu innych. Posiada 10 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek (m.in. McDonald’s, Wizzair). Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego. Prelegentka na konferencjach marketingowych, jurorka konkursu GoldenArrow. Autorka artykułów branżowych oraz współautorka książki „E-Marketing” pod. red.  G. Mazurka. Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Service designerka, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania innowacją.

Jakub Kwaczyński – obecny w marketingu od 9 lat. Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w digitalu, m.in. NIVEA Polska, Żubrówka, Bionorica, Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2020, MIXX Conference,  Golden Marketing Conference i innych. Autor artykułów branżowych i juror w marketingowych konkursach. Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. 

dimaq voice czerwiec

 

Link do bezpłatnej rejestracji jest TUTAJ.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

A oczywiście Rocket Jobs już tradycyjnie patronuje temu spotkaniu 🙂 Zapraszamy!


Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz. Kolejne edycje już we wrześniu!

Co możesz zyskać, będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. https://iab.org.pl/ 

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/

 


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze