„Drink more water” – marka alkoholowa zapewnia, że warto pić więcej… wOdy

Francuski producent alkoholi Pernod Ricard wystartował z międzynarodową kampanią „Drink more water”. Zwraca ona uwagę na poważny problem – upijania na imprezach. Jej celem jest pokazanie, że można tego uniknąć dzięki piciu wody.

Zostań opiekunem Gapcia! 🐶

Aplikuj

Teraz, kiedy życie społeczne po lockdownie wraca do normy, próbujemy nadrobić czas zamknięcia i ruszamy w wir imprezowania. Jak nietrudno się domyślić, w efekcie często pojawia się problem ze zbyt dużym spożyciem alkoholu, co może prowadzić do nieprzyjemnych skutków. Nie chodzi tylko o „syndrom dnia wczorajszego”, który odczuwamy nad ranem, ale także o tzw. „moralniaka”, którego możemy czuć przypominając sobie nasze zachowanie po alkoholu… albo co gorsza, oglądając je w mediach społecznościowych.

Zobaczcie także: Norwegia mówi stop retuszowi zdjęć w mediach społecznościowych

Fot.: Mat. prasowe

„Drink more water” na czym polega kampania producenta alkoholi?

Producent wysokoprocentowych alkoholi Pernod Ricard w ramach inicjatywy Responsible Party, promującej odpowiedzialne konsumowanie alkoholu, poruszył temat spożywania go przez młode, pełnoletnie osoby, którym zdarza się stracić kontrolę podczas upojenia, co może przynieść nieodwracalne skutki. Kampania jednak nie zakłada, że aby temu zapobiec, należy całkowicie zrezygnować z picia alkoholu. Zwrócono jednak uwagę na to, że w trakcie spotkania ze znajomymi, czy większej imprezy, należy pić jeszcze więcej, ale… wody.

Fot.: Mat. prasowe

W spocie reklamowym kampanii „Drink more water” widzimy młode osoby, które doświadczają wstydliwych skutków przesadzenia z ilością spożytego alkoholu. Mimo często zatrważających ujęć, na ekranie ciągle się pojawia komunikat „Pij więcej”.
Dopiero na końcu spotu zostaje odkryty jej prawdziwy przekaz, aby faktycznie pić więcej, ale… wOdy!

Zobaczcie także: Ciemna strona Facebooka

Dlaczego w akcji „Drink more water” zachęca się do picia wody?

Dlaczego akurat woda jest tutaj kluczowa? To właśnie ona pozwala nam na uniknięcie odwodnienia organizmu, a co za tym idzie, również obniżenie zdolności poznawczych. Podaje się, że aby uniknąć przykrych skutków upojenia alkoholowego, warto przyjmować pół szklanki wody na porcję alkoholu. O wodzie należy pamiętać także bezpośrednio po zakończeniu imprezy przed pójściem spać wypijcie pół litra wody, a na pewno poranek będzie dla Was bardziej znośny 🙂

Podzielcie się swoimi wrażeniami z tej kampanii.


Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.

Źródło grafiki ilustrującej wpis: materiały prasowe

Więcej tekstów w tematyce mediów społecznościowych tutaj.

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze