Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznajcie agendę spotkania!

Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznajcie agendę spotkania!

Podczas DIMAQ Voice Online będziemy mogli wysłuchać dwóch prelekcji, a ich tematami będą: content w digital PR oraz brand suitability. Wystąpią: Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape, szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska oraz Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory. DIMAQ Voice Online odbędzie się 29 marca, w godzinach 15.00 – 16.20, na platformie LiveWebinar. 

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

Prelekcja I, godz. 15:05:

„Dlaczego Twój content nie dociera do odbiorców? 4 główne błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations.”

Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape; szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska

Wraz z nasilającą się  niechęcią użytkowników do reklam i rosnącą liczbą adblocków, marki coraz odważniej sięgają po działania digital PR i content organiczny. Niestety nie zawsze poniesione nakłady przynoszą zakładane efekty. Nawet jeśli uda się zaistnieć z contentem w TOP10, nie oznacza to, że treści zainteresują użytkowników i doprowadzą do interakcji z marką. W czym więc tkwi problem? Jak sprawić, aby treści zostały zauważone i pracowały na rzecz Twojego brandu?

Z tej prezentacji dowiesz się:

– Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations?

– Jak budować treści marki, aby zostały zauważone i dotarły do odbiorców?

Prelekcja II, godz. 15:40: 

„Brand Suitability to nowe Brand Safety. I dlaczego ma znaczenie.”

Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory

Według przewodnika „Brand Safety & Suitability” opublikowanego przez IAB Europe, 82% marketerów uważa, że emisja reklamy przy nieodpowiednich treściach wpływa znacząco na reputację marki. Źle dopasowane treści mają wpływ na intencje zakupowe, zmniejszają wpływ innych reklam marki, a także znacząco wpływają na zaufanie do niej. Dopasowanie i adekwatność treści (brand suitability) to spektrum, które może się różnić w zależności od miejsca, marki i kampanii. Większość marek emituje się w środowisku brand safety, ale praktycznie żadna nie jest zainteresowana właściwym dopasowaniem treści.

DIMAQ Voice Online już 29 marca

 

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

_________________________________________________________________________________________________________________

Źródło: mat. prasowe

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze