Pierwszy ambasador Shopee- został nim Sławomir!

Pierwszy ambasador Shopee- został nim Sławomir!

Od czasu pierwszej reklamy z wykorzystaniem piosenki “Baby shark”, działania marketingowe popularnej platformy sprzedażowej nie schodzą z afiszów na polskim rynku. Tym razem singapurska firma zaskoczyła nas po raz kolejny, ogłaszając współpracę ze znanym piosenkarzem Sławomirem, który odtąd występuje jako pierwszy ambasador Shopee. 

Zostań opiekunem Gapcia! 🐶

Aplikuj

Sławomir jako pierwszy ambasador Shopee

Dotychczas, uwaga konsumentów oraz mediów skupiła się na udziale Sławomira w spocie, w którym zaprezentował reklamową adaptację swojego największego hitu, czyli piosenki “Miłość w Zakopanem”. Wideo promuje program “Dzień Super Zakupów” oferujący przeceny i oferty. Będą one specjalnie dostępne do tytułowego święta marki Shopee, które wypada 9 września. Spot Sławomira jest swego rodzaju kontynuacją rozśpiewanej serii klipów, podczas której odbiorcy mieli okazję zapoznać się z wersjami piosenek, takich jak “Baby shark” czy też “Kaczuszki”. Była to także okazja, żeby razem ze sprzedażowym gigantem zatańczyć do “Macareny”. Niemniej, warto zauważyć, iż zakres współpracy gwiazdy z platformą zakupową sięga znacznie dalej. Tym razem sympatyczny wąsacz stanie się swoistym frontmanem dla wszelkich rodzajów jej działań, reprezentując markę w szeroko rozumianej przestrzeni publicznej.

Zobacz także: Ruszyła kolejna kampania Shopee! Tym razem bohaterowie tańczą do „Kaczuszek”

Idea i odbiór kampanii

Zbieżność tematyki niewątpliwie nie jest przypadkowa. Kampania marketingowa z okazji dnia zakupów 09.09 stanowi dopełnienie cyklu inicjatyw organizowanych w podobne daty, mianowicie 05.05 i 07.07. Dotychczasowe odsłony viralowych produkcji okazały się sukcesem dla marki, czego przykładem może być osiągnięcie trzykrotnego wzrostu zamówień w kulminacyjny dzień majowej kampanii. Chociaż ówczesne efekty tego formatu reklamy mogą napawać optymizmem, firma stoi przed wyzwaniem związanym z przesyceniem danym rodzajem komunikacji. Mocne nasycenie przestrzeni medialnej jedną piosenką marki sprawiło, że zaczęła ona być uciążliwa dla niektórych odbiorców, tym samym zmniejszając swoją skuteczność. Być może rozwinięcie o program ambasadorski pomoże wytworzyć bardziej zróżnicowaną strategię komunikacji, dzięki której firma zachowa balans pomiędzy “wylansowaniem” wpadającej w ucho piosenki, a innymi zintegrowanymi działaniami marketingowymi.

Z niecierpliwością czekamy na wyniki, jak Sławomir wykaże się w roli jako pierwszy ambasador Shopee.

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia: Materiały prasowe Shopee

Redaktorka

Z wykształcenia filolog języka francuskiego, jednak od najmłodszych lat emocjonalnie związana z dziennikarstwem i działalnością literacką. Interesuje się szerokim wachlarzem tematycznym, zaczynając od kwestii językowych, kulturowych i społecznych, poprzez finanse i ekonomię, aż po naukę i prawo. Można powiedzieć, że w życiu podąża za iście renesansową definicją bycia "humanistą".

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze