Pierwszy ambasador Shopee- został nim Sławomir! - RocketSpace.pl

Pierwszy ambasador Shopee- został nim Sławomir!

Od czasu pierwszej reklamy z wykorzystaniem piosenki “Baby shark”, działania marketingowe popularnej platformy sprzedażowej nie schodzą z afiszów na polskim rynku. Tym razem singapurska firma zaskoczyła nas po raz kolejny, ogłaszając współpracę ze znanym piosenkarzem Sławomirem, który odtąd występuje jako pierwszy ambasador Shopee. 

Sławomir jako pierwszy ambasador Shopee

Dotychczas, uwaga konsumentów oraz mediów skupiła się na udziale Sławomira w spocie, w którym zaprezentował reklamową adaptację swojego największego hitu, czyli piosenki “Miłość w Zakopanem”. Wideo promuje program “Dzień Super Zakupów” oferujący przeceny i oferty. Będą one specjalnie dostępne do tytułowego święta marki Shopee, które wypada 9 września. Spot Sławomira jest swego rodzaju kontynuacją rozśpiewanej serii klipów, podczas której odbiorcy mieli okazję zapoznać się z wersjami piosenek, takich jak “Baby shark” czy też “Kaczuszki”. Była to także okazja, żeby razem ze sprzedażowym gigantem zatańczyć do “Macareny”. Niemniej, warto zauważyć, iż zakres współpracy gwiazdy z platformą zakupową sięga znacznie dalej. Tym razem sympatyczny wąsacz stanie się swoistym frontmanem dla wszelkich rodzajów jej działań, reprezentując markę w szeroko rozumianej przestrzeni publicznej.

Zobacz także: Ruszyła kolejna kampania Shopee! Tym razem bohaterowie tańczą do „Kaczuszek”

Idea i odbiór kampanii

Zbieżność tematyki niewątpliwie nie jest przypadkowa. Kampania marketingowa z okazji dnia zakupów 09.09 stanowi dopełnienie cyklu inicjatyw organizowanych w podobne daty, mianowicie 05.05 i 07.07. Dotychczasowe odsłony viralowych produkcji okazały się sukcesem dla marki, czego przykładem może być osiągnięcie trzykrotnego wzrostu zamówień w kulminacyjny dzień majowej kampanii. Chociaż ówczesne efekty tego formatu reklamy mogą napawać optymizmem, firma stoi przed wyzwaniem związanym z przesyceniem danym rodzajem komunikacji. Mocne nasycenie przestrzeni medialnej jedną piosenką marki sprawiło, że zaczęła ona być uciążliwa dla niektórych odbiorców, tym samym zmniejszając swoją skuteczność. Być może rozwinięcie o program ambasadorski pomoże wytworzyć bardziej zróżnicowaną strategię komunikacji, dzięki której firma zachowa balans pomiędzy “wylansowaniem” wpadającej w ucho piosenki, a innymi zintegrowanymi działaniami marketingowymi.

Z niecierpliwością czekamy na wyniki, jak Sławomir wykaże się w roli jako pierwszy ambasador Shopee.

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia: Materiały prasowe Shopee

//