Rocket Jobs Poleca #40

Rocket Jobs Poleca #40

Cześć! Wracamy z Rocket Jobs Poleca. To już 40. odsłona tej serii! Dziś możesz przeczytać, jak analizować obsługę klienta, jakie kompetencje musi mieć specjalista ds. marketingu oraz jak mierzyć efektywność PR.

 

Piwik radzi, jak można poprawić obsługę klienta na podstawie trzech case’ów [ENG]. Czy wiecie, że już aż 96% szpitali w USA zamieniło medyczną dokumentację papierową na online’ową? Przeczytacie też m.in. jak może wyglądać personalizacja w branży medycznej.

[KLIK]

 

Nestry prezentują nam 5 prostych sposobów, jak zwiększyć sprzedaż online. Jedna z podstawowych kwestii to prowadzicie bloga towarzyszącemu głównemu projektowi… o czym my w RocketJobs, jak widać, dobrze wiemy! 

[KLIK]

 

User.com przedstawią kilka faktów oraz wyjaśniają, jak wdrożyć automatyzację marketingu [ENG].
Nie przestraszcie się po wejściu na artykuł – on wcale nie jest taki długi i trudny, jak się wydaje na pierwszy rzut oka 😉

[KLIK]

 

GetResponse przygotowali przewodnik dla początkujących o webinarach. Poznacie przede wszystkim główne powody, dla których warto je organizować, czy rodzaje treści, które są w nich używane. Dowiesz się też, jak promować webinary.

[KLIK]

 

Scorise odpowiedzieli na pytanie, jakie kompetencje musi posiadać specjalista ds. marketingu w dzisiejszych czasach… Nie jest ich aż tak wiele, jak mogłoby się wydawać, jednak kilka z nich może Was zaskoczyć!

[KLIK]

 

Kompan.pl wyjaśniają, czym jest kanibalizacja słów kluczowych, jak ją wykryć i jak jej zapobiegać. Wiemy, że „kanibalizacja” brzmi trochę okrutnie, ale treść artykułu udowadnia, że można sobie z nią poradzić w bezbolesny sposób.

[KLIK]

 

Mariusz Pleban z OneMulti pokazuje nam, jak można mierzyć efektywność działań PR i w ogóle jaki jest ich najważniejszy cel? Tekst jest bardzo krótki, ale niesie mega wartościowy przekaz.

[KLIK]

 

Jak zawsze czekamy w komentarzach na Wasze propozycje, co moglibyśmy umieścić w kolejnym zestawieniu!

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner kampanii #MisjaZmiana z Krzysztofem Stanowskim i Julką

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze