fbpx

Rocket Jobs Poleca #55

Znów chcemy się z Wami podzielić kilkoma linkami do interesujących wpisów o tematyce marketingowo-sprzedażowej, które niedawno pojawiły się w sieci. Tym razem przeczytacie m.in. o tym, jak dopasować strategię marketingową do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego czy jak mierzyć efektywność aplikacji mobilnych. Słonecznej lektury! 😻

🚀 Tworząc sklep internetowy, zdarza się zapomnieć o takich „oczywistych oczywistościach”, jak formularz kontaktowy, wygodnym zwrocie produktów czy wysyłaniu „przypominajek” osobom, które kiedyś u nas kupiły. Survicate stworzyli publikację na temat elementów istotnych w kwestii doświadczeń e-commerce’owego klienta. [ENG]

[KLIK]

🚀 Czy mówią Wam coś takie skróty, jak ToFu, MoFu czy BoFu? Bo my bez bicia przyznajemy, że nigdy o nich nie słyszeliśmy… zanim natrafiliśmy na ten tekst od Funktional. Krótko i konkretnie opisuje on, co dzieje się (i zadziać powinno) w każdym kolejnym etapie sprzedażowego lejka. Warto sprawdzić!

[KLIK]

🚀 Jak wykorzystać programmatic do tworzenia efektywnych treści? Czym się różni marketing kierowany do B2B od tego w kontekście B2C? W jaki sposób mierzyć skuteczność swoich działań contentowych? Na te pytania odpowiada Audience Network w swoim dość obszernym artykule.

[KLIK]

🚀 Zaprojektowanie fajnej apki to jedno, a jej skuteczność to drugie. Jeśli zastanawiacie się np., jakie są KPI dla UX albo czym jest wskaźnik retencji, to koniecznie zajrzyjcie do tego anglojęzycznego, pełnego ciekawych i przydatnych informacji wpisu od Espeo Software.

[KLIK]

🚀 I na deser: Strategiczni.pl dzielą się swoją wiedzą na temat pisania „pod SEO”, ale w sposób kreatywny i intrygujący dla odbiorców. Naszym zdaniem ta publikacja to absolutny must-read dla copywriterów, szczególnie tych początkujących – a wiemy, ze jest Was tu sporo❗

[KLIK]

Jak zwykle czekamy na Wasze propozycje, co moglibyśmy umieścić w kolejnym zestawieniu!
A po więcej ciekawego contentu wpadajcie na naszego Facebooka 🔥