Rocket Jobs Poleca #98

Rocket Jobs Poleca #98

Świat internetowy i rzeczywisty stały się praktycznie niepodzielnie zespolone, również w kontekstach zawodowych. W dzisiejszym przeglądzie najciekawszych artykułów poznacie niuanse silnego przywództwa, istotną rolę kampanii wizerunkowych oraz wdrożycie się w skuteczne zarządzanie budżetem przeznaczonym na reklamę internetową. Wszystkie te tematy oraz o wiele więcej znajdziecie w najnowszym Rocket Jobs Poleca!

🚀Mimo iż szmat wakacji mamy już za sobą, wyjazdowe przygody czekają jeszcze na wielu z nas. W ferworze zabawy na urlopie nie należy jednak zapominać o odpowiedzialności, co podkreśla czytelnikom Sunrise System. W artykule o kampaniach społecznych- ku przestrodze przed wakacjami, zostały wyszczególnione nie tylko najlepsze akcje marketingowe, ale także sensowne porady dotyczące bezpieczeństwa w okresie letnich szaleństw.

[KLIK]

🚀Nie każdy bohater nosi pelerynę! Firma Leanpassion przybliża nam tę kwestię w kontekście budowania silnego przywództwa. Jeżeli jesteście zainteresowani, w jaki sposób dobry lider wpływa na zaangażowanie pracowników, jaka siła tkwi w zespole i czemu czasami ludzie decydują się, żeby odejść od lidera, powinniście koniecznie wejść w poniższy link! 

[KLIK]

🚀W celu sprzedania produktu lub usługi niezbędne jest dotarcie z nim do grupy docelowej potencjalnych konsumentów. Tym właśnie zajmuje się marketing, jednak jak określić wkład finansowy, który powinien być przeznaczony na akcje promocyjne, szczególnie te internetowe? Z odpowiedzią na ten dylemat przychodzi do nas firma Casbeg. Materiał opisuje między innymi proces tworzenia, planowania i rozproszenia budżetu reklamowego oraz fenomen efektu progowego w marketingu i sprzedaży. Każdy, kto w przyszłości rozważa podjęcie działań marketingowych online powinien zapoznać się z przedstawionym tekstem.

[KLIK]

Zobacz także: Rocket Jobs Poleca #95

🚀Chociaż najczęściej ideą kampanii są cele sprzedażowe, nie można zapominać, że wizerunek marki jest integralnym elementem, który wpływa na zaangażowanie ze strony potencjalnych klientów. Semahead przypomina, że warto zainwestować w kampanie reklamowe wizerunkowe oraz przedstawia czytelnikom powody, dla których najlepszym nośnikiem budowania relacji z odbiorcą są właśnie media społecznościowe.

[KLIK]

🚀Internetowa rzeczywistość stała się w ostatnich latach nieodłącznym elementem naszego życia. Nie jesteśmy w stanie obyć się bez niej, zarówno w sprawach prywatnych, jak i biznesowych. Temat wyboru odpowiedniego modelu biznesowego e-commerce oraz, z jakimi zyskami w przyszłości mógłby się on wiązać, przedstawia nam artykuł zamieszczony przez 4Real. Prowadząc firmę lub po prostu interesując się kwestiami sprzedażowymi, zdecydowanie należy zapoznać się z tą publikacją.

[KLIK]

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia: [email protected]Graham Holtshausen

//