RocketJobs.pl świętuje 4-te urodziny. Co się u nas zmieniło?
4-te urodziny RocketJobs.pl

RocketJobs.pl świętuje 4-te urodziny. Co się u nas zmieniło?

Dokładnie 4 lata temu, 9 sierpnia 2018 roku wystrzeliła nasza rocketowa rakieta, czyli pierwszy branżowy portal pracy dedykowany marketingowi i nowoczesnej sprzedaży. Od stycznia 2022 roku RocketJobs.pl to także nowe kategorie, jak inżynieria, finanse, czy BI&Data. Nie zwalniamy tempa i możemy Wam zdradzić, że jeszcze wiele przed nami. Rok temu prezentowaliśmy Wam 36 ciekawostek związanych z ekipą RocketJobs.pl. W tym roku chcemy pokazać Wam, co udało nam się od tego czasu osiągnąć, a trzeba przyznać, że działo się!

W 2022 weszliśmy z impetem rozszerzając swoją działalność o nowe kategorie, dzięki czemu docieramy do jeszcze większej grupy pracowników white – collar. Obecnie regularnie nas odwiedza ponad 400 tys. użytkowników!

Miło nam też się podzielić z Wami informacją, że co roku notujemy wzrost liczby spływających CV o ponad 150%, a na przestrzeni 2021-2022 roku był to wzrost o 265%!! Łącznie złożono 750 049 aplikacji! Poza tym, w sumie opublikowano u nas 63 330 ogłoszeń, a tych aktywnych obecnie mamy ponad 7 000! Już 6 919 firm szuka z nami pracowników 🚀

Kampanie RocketJobs.pl w 2022 roku

Jak zapewne widzicie na naszych social mediach, działamy bardzo aktywnie. Na Instagramie śledzi nas już ponad 10 tys. użytkowników, a na Facebooku ponad 55 tys. Z kolei na TikToku jest Was już 25 tys., a na LinkedIn 20 tys.

Przy okazji warto też wspomnieć o naszych tegorocznych kampaniach, które budziły Wasze mocne zaangażowanie.

W lutym ruszyła nasza akcja o wkraczającej na rynek pracy generacji Z. W ramach kampanii powstała seria filmów, w których młodzi dorośli wypowiadali własne opinie m.in. o nieprzydatności studiów, podejściu do bezpłatnych staży, czy chociażby o nierealnych wymaganiach pracodawców. W ramach kampanii powstały też merytoryczne artykuły na temat podejścia Generacji Z do pracy oraz przygotowano przewrotne ogłoszenie rekrutacyjne na przyszłego szefa lub szefową, napisane przez przedstawicieli Gen. Z.

Marzec to z kolei nasza akcja z Radkiem Kotarskim, w której to w serii filmików opowiedział o zawodach przyszłości. Skąd taki wybór? RocketJobs.pl to portal przyszłości, dlatego też chcemy szerzyć wiedzę o tym, jakie zawody obecnie są tymi „przyszłościowymi”, czyli będą miały wysoki potencjał rozwoju.

W marcu pojawił się u nas także cykl z Dawidem Myśliwcem, w ramach którego opowiadał on o ciekawostkach związanych m.in. z finansami.

W maju z kolei przenieśliśmy się na orbitalną stację kosmiczną w ramach kampanii: „Misja: Praca„. Była ona nawiązaniem do wizji platformy jako portalu pracy przyszłości oferującego najatrakcyjniejsze na rynku oferty w obszarze najbardziej przyszłościowych profesji – finansów, sprzedaży, inżynierii, marketingu, consultingu czy BI & Data.

W czerwcu wystartowaliśmy z dwoma cyklami materiałów! Jeden z nich to „Zawód inżynieria”. Ten projekt powstał we współpracy RocketJobs.pl z Tomaszem Rożkiem z kanału „Nauka. To lubię”. Celem cyklu było pokazanie zawodów inżynieryjnych od kuchni. Drugi z nich to materiały „Porozmawiajmy o finansach”, w których RocketJobs.pl wspólnie z Bussines Insider Polska rozpoczął emisję serii filmów, w której eksperci z różnych obszarów branży finansowej przedstawiali kulisy pracy w swojej profesji. Wywiady prowadził dziennikarz Marcin Lis.

Czerwiec to był także mesiąc naszej kolejnej akcji! „Misja: Rowerem do pracy” wystartowała 24 czerwca na warszawskich bulwarach, gdzie wylądowała kosmiczna ekipa RocketJobs.pl… na rowerach! Towarzyszył jej ambasador akcji „Misja: Rowerem do pracy” – Rafał Masny oraz znani TikTokerzy. W ramach akcji przez całe wakacje na ulicach Warszawy możecie znaleźć nasze unikalne rowery miejskie, na których dojedziecie do celu z kosmiczną prędkością.

Lipiec 2022 to nasza kampania „#DrugaSzansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości„, w której to RocketJobs.pl we współpracy z newonce Radio i platformą Second Handy, w której to podejmuje temat dawania drugiej szansy w odniesieniu do ubrań, jak też do rynku pracy. Akcję promuje teledysk, którego akcja toczy się w różnych sytuacjach biurowych, a bohaterka występuje w stylizacjach vintage. W ramach kampanii powstała także sesja zdjęciowa z przedstawicielami najbardziej przyszłościowych zawodów. Akcja: „#DrugaSzansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości” obejmuje cykl artykułów eksperckich, audycje i podcasty oraz aktywności w social mediach.

//