RocketJobs.pl z rebrandingiem! To konsekwencja zmian w strategii biznesowej firmy

RocketJobs.pl z rebrandingiem! To konsekwencja zmian w strategii biznesowej firmy

RocketJobs.pl to nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, który właśnie przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy – ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości, takich jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.

Platformę miesięcznie odwiedza już ponad 400 tys. pracowników umysłowych. Jednocześnie staje się ona coraz bardziej znaczącą marką, cenioną za angażowanie społeczności i świetne inicjatywy marketingowe. Ostatnio mogliśmy m.in. zobaczyć kampanię „Misja: Praca”, a w te wakacje portal wystartował z nową akcją: „Misja: Rowerem do pracy”.

Idąc z duchem czasu, twórcy portalu postanowili też odświeżyć jego identyfikację wizualną. Wspólnie ze studiem Super Super, wyróżniającym się na rynku odważnymi i nowoczesnymi projektami oraz dopasowaniem niestandardowych rozwiązań do potrzeb marek, zredefiniowali język graficzny RocketJobs.pl.

W toku prac, za sprawą wprowadzenia nowej typografii i zapisu nazwy, unowocześniony został logotyp RocketJobs.pl. Lifting wizualny przeszedł także charakterystyczny sygnet.

rocketjobs rebranding

Opracowana została także nowa, przykuwająca uwagę paleta kolorystyczna bazująca na czerni, kobaltowym niebieskim i jaskrawym turkusie oraz zasady stosowania nowej typografii. Zaprojektowane narzędzia sprawiły, że nowy język wizualny RocketJobs.pl stał się bardziej ekspresyjny i elastyczny, a co za tym idzie, pozwala na stopniową transformację marki i płynną adaptację do wyzwań, z którymi mierzyć się będzie portal w przyszłości. 

rebranding rocketjobs

Zaproponowaliśmy zredefiniowanie myślenia o portalu jako o rakiecie kosmicznej, którą poszukujący pracy użytkownik podróżuje z punktu A do B. Podczas rozmów z zespołem RocketJobs.pl zrozumieliśmy, że o serwisie należy myśleć w kontekście terminalu startowego i centrum podróży kosmicznych, położonego w samym centrum wszechświata ofert. Chcieliśmy podkreślić centralną pozycję użytkownika w tym systemie, a samą funkcję portalu sprowadzić do roli partnera, nawigującego kandydata przez skomplikowany i często stresujący proces poszukiwania nowej pracy. W odpowiedzi na tę nową narrację zbudowaliśmy modułowy system identyfikacji inspirowany klasycznymi przykładami wayshowingu połączonymi z estetyką retro-futurystycznych konsol sterowniczychmówi Krystian Berlak, Art Director Super Super. Dołożyliśmy wszelkich starań, by język marki był charakterystyczny i wyróżniał się na tle konkurencji, a przy tym pozostał na tyle prosty, by wdrożyć nowoczesne rozwiązania niemal całkowicie automatyzujące codzienną pracę z design systemem – dodaje.

rebranding rocketjobs

Jako marka potrzebowaliśmy dystynktywnej i nowoczesnej identyfikacji wizualnej, która z łatwością zaadoptuje się do wszystkich formatów wykorzystywanych na co dzień w naszej komunikacji. Projektantom ze studia Super Super w doskonały sposób udało się uchwycić nasze potrzeby i przełożyć je na język wizualnymówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. We wszystkie nasze działania marketingowe wkładamy wiele serca i zaangażowania, staramy się, żeby były na jak najwyższym poziomie. Nie inaczej jest z warstwą wizualną, która stanowi istotną kwestię w budowaniu marki. Wierzymy, że nowy, atrakcyjny design pomoże nam jeszcze lepiej realizować misję łączenia pracodawców z najlepszymi kandydatami i zmieniać oblicze rekrutacji w Polsce – dodaje.

Nowy design marki jest w fazie wdrażania na stronie i w kanałach społecznościowych RocketJobs.pl. Oryginalny, nawiązujący do kosmicznej estetyki  charakter nowej oprawy graficznej, łączy się tematycznie z platformą komunikacyjną marki Misja: Praca, która odzwierciedla główną misję startupu – bycia portalem pracy przyszłości oferującym najlepsze ogłoszenia rekrutacyjne z najbardziej przyszłościowych kategorii zawodów cyfrowych.

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: mat. własne

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze