RocketJobs.pl z rebrandingiem! To konsekwencja zmian w strategii biznesowej firmy

RocketJobs.pl z rebrandingiem! To konsekwencja zmian w strategii biznesowej firmy

RocketJobs.pl to nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, który właśnie przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy – ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości, takich jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

Platformę miesięcznie odwiedza już ponad 400 tys. pracowników umysłowych. Jednocześnie staje się ona coraz bardziej znaczącą marką, cenioną za angażowanie społeczności i świetne inicjatywy marketingowe. Ostatnio mogliśmy m.in. zobaczyć kampanię „Misja: Praca”, a w te wakacje portal wystartował z nową akcją: „Misja: Rowerem do pracy”.

Idąc z duchem czasu, twórcy portalu postanowili też odświeżyć jego identyfikację wizualną. Wspólnie ze studiem Super Super, wyróżniającym się na rynku odważnymi i nowoczesnymi projektami oraz dopasowaniem niestandardowych rozwiązań do potrzeb marek, zredefiniowali język graficzny RocketJobs.pl.

W toku prac, za sprawą wprowadzenia nowej typografii i zapisu nazwy, unowocześniony został logotyp RocketJobs.pl. Lifting wizualny przeszedł także charakterystyczny sygnet.

rocketjobs rebranding

Opracowana została także nowa, przykuwająca uwagę paleta kolorystyczna bazująca na czerni, kobaltowym niebieskim i jaskrawym turkusie oraz zasady stosowania nowej typografii. Zaprojektowane narzędzia sprawiły, że nowy język wizualny RocketJobs.pl stał się bardziej ekspresyjny i elastyczny, a co za tym idzie, pozwala na stopniową transformację marki i płynną adaptację do wyzwań, z którymi mierzyć się będzie portal w przyszłości. 

rebranding rocketjobs

Zaproponowaliśmy zredefiniowanie myślenia o portalu jako o rakiecie kosmicznej, którą poszukujący pracy użytkownik podróżuje z punktu A do B. Podczas rozmów z zespołem RocketJobs.pl zrozumieliśmy, że o serwisie należy myśleć w kontekście terminalu startowego i centrum podróży kosmicznych, położonego w samym centrum wszechświata ofert. Chcieliśmy podkreślić centralną pozycję użytkownika w tym systemie, a samą funkcję portalu sprowadzić do roli partnera, nawigującego kandydata przez skomplikowany i często stresujący proces poszukiwania nowej pracy. W odpowiedzi na tę nową narrację zbudowaliśmy modułowy system identyfikacji inspirowany klasycznymi przykładami wayshowingu połączonymi z estetyką retro-futurystycznych konsol sterowniczychmówi Krystian Berlak, Art Director Super Super. Dołożyliśmy wszelkich starań, by język marki był charakterystyczny i wyróżniał się na tle konkurencji, a przy tym pozostał na tyle prosty, by wdrożyć nowoczesne rozwiązania niemal całkowicie automatyzujące codzienną pracę z design systemem – dodaje.

rebranding rocketjobs

Jako marka potrzebowaliśmy dystynktywnej i nowoczesnej identyfikacji wizualnej, która z łatwością zaadoptuje się do wszystkich formatów wykorzystywanych na co dzień w naszej komunikacji. Projektantom ze studia Super Super w doskonały sposób udało się uchwycić nasze potrzeby i przełożyć je na język wizualnymówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. We wszystkie nasze działania marketingowe wkładamy wiele serca i zaangażowania, staramy się, żeby były na jak najwyższym poziomie. Nie inaczej jest z warstwą wizualną, która stanowi istotną kwestię w budowaniu marki. Wierzymy, że nowy, atrakcyjny design pomoże nam jeszcze lepiej realizować misję łączenia pracodawców z najlepszymi kandydatami i zmieniać oblicze rekrutacji w Polsce – dodaje.

Nowy design marki jest w fazie wdrażania na stronie i w kanałach społecznościowych RocketJobs.pl. Oryginalny, nawiązujący do kosmicznej estetyki  charakter nowej oprawy graficznej, łączy się tematycznie z platformą komunikacyjną marki Misja: Praca, która odzwierciedla główną misję startupu – bycia portalem pracy przyszłości oferującym najlepsze ogłoszenia rekrutacyjne z najbardziej przyszłościowych kategorii zawodów cyfrowych.

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: mat. własne

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze