Sprzedaż na Pintereście - platforma rozwija e-commerce
Sprzedaż na Pintereście

Sprzedaż na Pintereście – platforma rozwija e-commerce

Nie tylko Instagram i TikTok pomaga swoim klientom w rozwijaniu sprzedaży własnych produktów. Teraz jeszcze łatwiejsza będzie sprzedaż na Pintereście. Sprawdźcie, jakie nowe opcje wprowadza ta platforma.

Social media muszą walczyć o użytkowników. Najbardziej to widać wśród gigantów – Facebooka i TikToka – którzy co chwilę wprowadzają nowe udoskonalenia dla swoich klientów. Ostatnio TikTok ułatwił dodawanie oryginalnej muzyki do materiałów marek. Teraz z nową ofertą startuje również Pinterest.

Nowe opcje, które ułatwią sprzedaż na Pintereście

Pinterest też nie zwalnia tempa w rozwoju, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż. To dość logiczne, ponieważ kupujący na tej platformie mają aż 85% większe koszyki i wydają dwa razy więcej miesięcznie od osób kupujących w innych miejscach.
Jedną z opcji, którą aktualnie wprowadza Pinterest jest pokaz slajdów do kolekcji. Celem jest zwrócenie uwagi użytkownika nie tylko na konkretny produkt, który aktualnie przegląda, ale również na inne, które znajdują się w kolekcji klienta. Slajdy do kolekcji będą generowane automatycznie na podstawie przesłanego katalogu.

Pokaz slajdów na Pintereście
Fot.: pinterest.com

Pokaz slajdów do kolekcji został opracowany przez platformę na podstawie dwóch najważniejszych spostrzeżeń na temat kupujących w tym miejscu.

  1. Kochają video.
  2. Aktywnie rozważają i przeglądają więcej niż jeden produkt na raz, co się przekłada na większe koszyki zakupowe.

Dlaczego sprzedaż na Pintereście jest tak wysoka?

Jak czytamy na blogu pinterest.com, kupujący na Pintereście zakochują się przede wszystkim w markach. To miejsce, gdzie szukają nowych produktów, pomysłów lub usług, którym mogą zaufać.

Te dane sprawiły, że teraz prezentacja informacji o sprzedawcy będzie mu pozwalała na pokazanie swoich wartości na koncie na Pintereście, które w łatwy sposób zostaną zakomunikowane klientowi.

Profil sprzedawcy na Pintereście
Fot.: pinterest.com

Kolejną formą wsparcia sprzedaży na Pintereście jest Idea Ads, czyli reklamy opierające się na przypinaniu pinezek. Twórca w ten sposób oznacza markę, która może potem ją promować jako reklama pomysłu. Ten rodzaj współpracy pomaga zarówno firmom, jak i twórcom w zwiększeniu grona odbiorców.

Dlaczego Pinterest jest dobrym miejscem, aby sprzedawać swoje produkty?

Badania platformy pokazują, że osoby, które korzystają z Pinteresta, są aż o 40% bardziej skłonne stwierdzić, że kochają zakupy od osób, które nie zaglądają w to miejsce.

To co odróżnia Pinterest od innych platform to to, że tam nie przychodzą osoby, które liczą na jak największą liczbę „lajków”, czy chcą sprawdzić, co słychać u znajomych czy celebrytów. To osoby, które chcą znaleźć inspiracje, to co naprawdę kochają.


Źródło informacji: business.pinterest.com
Źródło zdjęcia głównego: [email protected] Deluvio