fbpx

Stella Artois wspiera lokalne biznesy

Jednymi z głównych poszkodowanych w kryzysie gospodarczym wywołanym przez koronawirusa są mali przedsiębiorcy – bary, puby i restauracje. Zamknięcie lokalnych biznesów oznacza również stratę dla światowych firm, dla których takie lokale stanowią punkty dystrybucji ich produktów. Z inicjatywą wsparcia dla swoich klientów wyszła więc Stella Artois, słynna marka ze stajni kompanii piwowarskiej Anheuser-Busch.

Firma szczyci się wielowiekową tradycją oraz przetrwaniem licznych kryzysów z niedawnej historii ludzkości. W swojej kampanii “There is always an after” przywołuje doświadczenia m.in. Wielkiego kryzysu z 1929 roku czy II Wojny Światowej, przekonując, że po złym czasie zawsze nadchodzi okres radości i rozkwitu. Z tego powodu należy już teraz myśleć o tym, co będzie “po” kwarantannie.

Stella Artois obiecuje, że jeżeli zakupisz voucher na produkty marki dostępne w lokalach z myślą o przyszłych wizytach, to w zamian podwoi jego wartość. Dzięki temu przedsiębiorcy znajdujący się teraz w potrzebie otrzymają wpływy niezbędne do przetrwania. Akcja łączy się z inicjatywą innej marki Anheuser-Busch – Bud Light: Open for Takeout, czyli trakera pozwalającego na znalezienie w okolicy lokali sprzedających na wynos.

W ostatnim czasie Stella Artois zebrała ponad 2,5 miliona dolarów w 10 krajach. Kampania jest świetnym przykładem niesienia realnej pomocy, która pozwoli zbudować przywiązanie klientów do marki na długie lata. Przywiązanie oparte na dozgonnej wdzięczności.

Autorem artykułu jest Mateusz Białas.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/stella-artois-raises-funds-for-local-bars-to-remind-consumers-theres-alwa/576604/

Źródło ilustracji: unsplash.com