TikTok wyprzedza YouTube w średnim czasie oglądania! Raport App Annie

TikTok wyprzedza YouTube w średnim czasie oglądania! Raport App Annie

Według badania przeprowadzonego na użytkownikach ze Stanów zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, TikTok wyprzedza YouTube pod względem długości średniego czasu oglądania.

W raporcie przeprowadzonym przez firmę analityczną App Annie wzięto pod uwagę jedynie użytkowników urządzeń z Androidem. Niemniej wyniki i tak robią wrażenie. To że TikTok jest najchętniej pobieraną aplikacją chyba już nikogo nie dziwi, bo potwierdzają to raporty z kilku ostatnich miesięcy. Jednak dość mocno zaskakująca jest ilość czasu, jaką użytkownicy spędzają na jego eksplorowaniu.

Według badania, użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych oglądali TikToka aż 24 godziny w miesiącu. Dla porównania, YouTube przyciągnął ich na „jedyne” 22 godziny i 40 minut.
Jeszcze bardziej jednak zaskakują dane z Wielkiej Brytanii. To właśnie tam użytkownicy korzystali z TikToka aż 26 godzin miesięcznie. Co więcej, z YouTube tylko 16 godzin!

TikTok dłużej oglądany od YouTube
Fot.: Unsplash@
Hello I’m Nik

Teraz chętniej oglądamy TikToka niż YouTube?

Skąd takie zaskakujące wyniki? Trzeba przyznać, że TikTok stał się platformą, którą każdy teraz próbuje doścignąć. Kilka lat temu to sam Facebook, a potem w połączeniu z Instagramem narzucał trendy, a teraz to on musi myśleć, jak doścignąć konkurencję i zawalczyć o zatrzymanie użytkowników. Przykładem takich działań było wprowadzenie Instagram Reels. W tyle nie pozostaje także YouTube, które wprowadziło YouTube Shorts.
Jak widać, teraz konsumpcja treści opiera się na krótkich materiałach, które upodobała sobie szczególnie młodsza część społeczeństwa.

 


Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Olivier Bergeron

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze