Tomasz Jakubiak został nowym ambasadorem sieci Lewiatan
Tomasz Jakubiak

Tomasz Jakubiak został nowym ambasadorem sieci Lewiatan

Skąd ten wybór?

Sieć Handlowa Lewiatan ogłosiła rozpoczęcie współpracy z nowym ambasadorem marki. Wybór padł na kucharza- Tomasza Jakubiaka. Dlaczego akurat z nim podjęto współpracę?

Kim jest Tomasz Jakubiak, nowy ambasador marki Lewiatan?

Tomasz Jakubiak jest kucharzem, youtuberem i dziennikarzem kulinarnym, silnie zaangażowanym we wsparcie rozwoju i udziału lokalnych wytwórców w krajowej produkcji żywności oraz w promocję kuchni regionalnej. Mimo iż wyżyny sławy osiągnął prowadząc dla kanału TVN program „Sztuka mięsa”, a także wchodząc w skład kadry jurorskiej telewizyjnego show „Masterchef Junior”, kluczową rolę w jego karierze pełnią również serie kulinarne „Jakubiak lokalnie” oraz „Jakubiak rozgryza Polskę”. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej, takich jak „Z miłości do lokalności” oraz „Jakubiak lokalnie”. 

Zobacz także: Darren Barnet pierwszym męskim ambasadorem Victoria’s Secret

Ambasador marki Lewiatan. Dlaczego został wybrany do tej roli?

Dotychczasowa działalność Tomasza Jakubiaka i zaangażowanie w rozwój regionalnych gastronomii idealnie wpasowuje się w politykę Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, będącej jedną z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Przedsiębiorstwo od dwóch lat realizuje inicjatywę „Wybieram lokalnie”, promując wśród konsumentów wybór produktów i dostawców z ich najbliższych okolic. Jak firma sama zaznacza: Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji naszej marki

Firma podzieliła się tą informacją również na swoich social mediach, między innymi na instagramowym koncie @gotuje_z_lewiatanem

Kucharz podchodzi do współpracy równie pozytywnie: Cieszę się, że będę miał okazję współpracować z siecią sklepów będących w bliskich relacjach ze swoimi klientami, znających ich potrzeby i oczekiwania. Dla takich konsumentów tworzę moje programy kulinarne i przygotowuję przepisy, proponując im smaczne dania, które można przygotować w prosty sposób z produktów dostępnych w osiedlowych sklepach, takich jak Lewiatan– komentuje. Chociaż nowa strategia komunikacji dopiero powoli wchodzi w życie, dotychczasowe sygnały wskazują, że może być to owocny i interesujący projekt.

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe

//