Tworzenie reklam na TikToku teraz będzie łatwiejsze

Tworzenie reklam na TikToku teraz będzie łatwiejsze

TikTok teraz będzie współpracował z Canvą i Vimeo. Te dwie platformy wiodą prym w tworzeniu wideo i komunikacji wizualnej. Dzięki temu teraz publikacje w Menadżerze reklam TikToka, który jest najczęściej ściąganą aplikacją na świecie, będą zdecydowanie łatwiejsze do wykonania i publikacji. Marki będą więc mogły jeszcze skuteczniej budować swoją społeczność.

Canva i Vimeo współpracują z TikTokiem

Te dwie platformy pomogą szczególnie małym firmom, które widzą swoją przyszłość na TikToku. Rozwiną one kreatywność i wpłyną na produkcję reklam.

Vimeo Create to narzędzie do produkcji video, które jest wspierane przez sztuczną inteligencję. Jego wykorzystanie pomoże reklamodawcom wyprodukowanie kreatywnego video i jego opublikowanie w Menadżerze reklam TikToka. Te dwie platformy współpracowały też w tworzeniu niestandardowych szablonów video, które zostały zoptymalizowane pod kątem TikToka.

Zobaczcie także:  YouTube Shorts – na czym polega nowość wprowadzona przez Google?

Canva i Vimeo współpracują z TikTokiem
Fot.: Unsplash@
Obi Onyeador

Z kolei Canva udostępnia dla TikToka bibliotekę ponad 50 szablonów, które razem z narzędziem Publish End Points wpłyną na uproszczenie pracy twórców. Będą oni mogli tworzyć i publikować kreatywne materiały bezpośrednio na TikToku.
To pomoże w wyrównaniu szans zarówno twórców, jak i właścicieli małych firm w zakresie tworzenia angażujących i ciekawych reklam.

Małe firmy stoją w centrum naszych społeczności, a my ciągle myślimy o nowych sposobach, aby pomóc im tworzyć, łączyć się i rozwijać na TikToku. Nasze partnerstwo z Vimeo i Canva nie tylko oszczędza czas i usprawnia procesy kreatywne, ale także przynosi wymierne rezultaty dla właścicieli małych firm, którzy chcą dotrzeć do nowych odbiorców po tak trudnym dla nich roku – dodaje – mówi Melissa Yang, Head of Ecosystem Partnerships w TikTok.

Czekamy na efekty tej współpracy.


Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.

Źródło grafiki ilustrującej wpis: Unsplash@Hello I’m Nik

Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze