Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Jak dokładnie wygląda sytuacja silversów na rynku pracy w marketingu? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci w rozmowie online 24 marca o godz. 14:00, organizowanej przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Panelistkami będą: Aleksandra Laudańska, trendwatcherka, autorka bloga „Agefree – wolni od metryki”; Anna Kwiatek, Head of People & Culture, Wavemaker; Ewa Suszek, Menedżer ds. marketingu i komunikacji, Deloitte oraz Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group. Podczas webinaru przedstawione zostaną również wyniki badania Rady Sektorowej nt. osób 50+ w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Wydarzenie jest bezpłatne.

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

Zapisy: https://bit.ly/Webinar_Silversi_W_SKM

Wyniki najnowszego raportu Rady Sektorowej wskazują, że tylko 45% firm z Sektora Komunikacji Marketingowej zatrudnia osoby w wieku 50+. Często piastują oni stanowiska kierownicze, aczkolwiek zbyt wysokie kompetencje nierzadko są też przeszkodą w zmianie lub rozpoczęciu nowej pracy. Silversi są postrzegani przez pracodawców jako niezwykle terminowi i empatyczni, dobrze radzący sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów, natomiast znajomość i obsługa narzędzi do prowadzenia kampanii online oceniane są jako wymagające uzupełnienia.
Panelistki, reprezentujące takie tematy jak: zarządzanie, HR, zrównoważony rozwoju, trendy społeczne oraz zjawisko ageingu, będą rozmawiać o stereotypach związanych z pokoleniem 50+ i ich faktycznej obecności w środowisku. Poruszą też kwestię wyzwań i możliwości wyjścia im naprzeciw oraz spróbują przybliżyć przyszłość silversów w sektorze i nie tylko.
Szczegółowe wnioski z badania szerzej omówią Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Rady Sektorowej oraz Piotr Żulikowski, Specjalista ds. Badań, a gospodarzem spotkania będzie Marcin Olkowicz, Przewodniczący i Animator Rady Sektorowej.

Patronami medialnymi wydarzenia są:
Rocket Jobs
NowyMarketing
Brief
Dream Employer
HR Business Partner
My Company Polska
Marketer+

***
O Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacja Marketingowa
To inicjatywa wspierająca edukację branży. Rada reprezentuje sektor gospodarki w rozmowach z pozostałymi uczestnikami rynku. Wyznacza standardy kompetencji, a przede wszystkim dąży do tego, by kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby rynku pracy. Członkowie Rady pracują nad tym, aby lepiej dopasować system edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej. W tym celu podejmują szereg działań, m.in.:

  • definiują rzeczywiste wymagania zawodowe w branży marketingowej,
  • identyfikują potrzeby opracowania ram i standardów kwalifikacji,
  • opracowują programy edukacyjne,
  • rekomendują rozwiązania prawne i organizacyjne,
  • wyznaczają kierunki zmian systemu edukacji,
  • dążą do zawierania porozumień pomiędzy biznesem a instytucjami kształcenia.

Organizacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To jeden z kilkunastu projektów realizowanych dla różnych sektorów gospodarki w ramach „Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Więcej na www.radasektorowa-komunikacja.pl

O SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, są to obecnie 124 podmioty: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA). W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. Więcej na www.sar.org.pl

O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów branżowych (IAB MIXX Awards), a także warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ –międzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, IAB TechLab, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej oraz Business Centre Club. Więcej na www.iab.org.pl

 


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
➡ https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze