YouTube Shorts – na czym polega nowość wprowadzona przez Google?

YouTube Shorts - na czym polega nowość wprowadzona przez Google?

Oficjalnie od 14 lipca w Polsce możemy korzystać z nowej funkcji, jaką jest YouTube Shorts. Jeśli do tej pory o niej nie słyszeliście, to pewnie teraz będziecie ją znać bardzo dobrze, ponieważ rusza kampania ją promująca.

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

YouTube to kolejna aplikacja, która stawia na krótkie treści. Po TikToku, który był najczęściej ściąganą aplikacją w lipcu, Facebooku i Instagramie czas właśnie na YouTube. Nowość ma budować więzi z nowymi użytkownikami z wykorzystaniem smartfona i kamery, dlatego też jest dostępna jedynie w wersji mobilnej.

YouTube Shorts – rusza globalna kampania tej nowości

Jak można się domyślać, informacje o najnowszej funkcji YouTube będą szeroko emitowane właśnie na tej platformie, jak również w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Snapchat, Twitter czy TikTok.

Jak działa YouTube Shorts?

W aplikacji mobilnej możemy oglądać, jak i tworzyć własne produkcje w pionie. Na początku oczywiście głównie oglądamy. Po włączeniu aplikacji i wybraniu znacznika „Shorts”, zaprezentowane nam zostaną materiały dobrane na podstawie naszych zainteresowań, które podpowiada Google.

Oglądany materiał możemy ocenić dobrze znanymi nam kciukami – do góry (pozytywnie) i do dołu (negatywnie). Można też skomentować video oraz przesłać je dalej. Jeśli nam się podoba ta treść i chcielibyśmy oglądać więcej tego typu materiałów, możemy zasubskrybować użytkownika – brzmi znajomo, prawda?:)

Jak stworzyć swoje video w YouTube Shorts?

Co ważne, materiał można nagrać za pomocą telefonu czy tabletu z wykorzystaniem jedynie aplikacji, w której do wyboru mamy ścieżki dźwiękowe, jak również efekty.
Video nagrane w inny sposób, tak jak wszystkie dotychczas umieszczane w serwisie materiały trafi po prostu na kanał użytkownika, a nie do sekcji Shorts.

Jeśli jeszcze na swojej aplikacji nie znaleźliście tej opcji, najlepiej ją po prostu zaktualizujcie.


Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.

Źródło grafiki ilustrującej wpis: Unsplash@History in HD

 

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze