Najbliższa edycja DIMAQ Voice już 26 października. Poznaj agendę spotkania! - RocketSpace.pl
Dimaq Voice Online 24

Najbliższa edycja DIMAQ Voice już 26 października. Poznaj agendę spotkania!

Kolejne jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 26 października, w godzinach 15:00 – 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: metaverse, audyt sklepu internetowego oraz strategia digital. Wystąpią: Ania Ledwoń, agencja More Bananas; Agata Chmielewska, e-commerce & on-line marketing consultant; Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.

Prelekcja I, godz. 15:05: 

„Metaverse – o co tyle hałasu i czy to rzeczywiście przyszłość?”

Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

O Metaversie jest głośno od momentu zapowiedzi Facebooka i Marka Zuckerberga o jego rozwoju. Jednocześnie Fortnite, Minecraft czy nawet Balenciaga przymierzają się również do tego typu działań i nowego internetu. Czym tak naprawdę jest metaverse, a czym nie? Czy powinniśmy już teraz trzymać rękę na pulsie i przygotować się do zmian? 

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Co to metaverse?

– Kto już w tym momencie zajmuje się tworzeniem takich światów? 

– Jaki będzie to miało wpływ na konsumentów, a jaki na biznes i marketing? 

– Jaka jest przyszłość internetu?

Prelekcja II, godz. 15:35: 

„Jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego?”

Agata Chmielewska, achmielewska.com , e-commerce & on-line Marketing Consultant

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest audyt e-commerce i jak często go robić?

– Jakie elementy strony testować i na co zwracać uwagę?

– Skąd możesz się dowiedzieć co to jest UX i user-friendly?

– Jakie narzędzia pomogą Ci w przeprowadzeniu audytu?

– Co zrobić, aby audyt przyniósł realne korzyści i zwiększył konwersję w sklepie?

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„Co nowego w strategii digital?”
Marta Ulman & Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”

„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na DIMAQ Voice Online, czeka na nas krytyczny przegląd najnowszych i najciekawszych badań, raportów, trendów oraz zjawisk, takich jak:
– influencer marketing,
– future of social media,
– rebranding,
– sustainability  i wielu innych! 

Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć?  Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać, będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki 

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar


O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/ 

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.
https://dimaq.pl/