fbpx
social media social business

Konferencja Social Media Social Business już 19-21 maja online!

Jak przekonywać do zakupów konsumentów w czasach gwałtownej zmiany? Jak budować markę osobistą na Linkedin? Dlaczego Twoja marka powinna działać na Tiktoku? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań znajdziesz na wydarzeniu Social Media Social Business, które odbędzie się 19-21 maja, online. 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, objęty rejestracją.

SMSB to trzydniowa konferencja, na której poruszone zostaną tematy związane z marketingiem oraz mediami społecznościowymi. Eksperci współtworzący wydarzenie przekonają słuchaczy między innymi o rosnącej roli mediów społecznościowych w biznesie i komunikacji marketingowej, a także podzielą się nowościami z branży. 

Program SMSB 19 maja, godz. 17:00

Rejestracja tutaj.

  • 17:00-18:00 – Jakub Biel (Head of Marketing Green Cell):

Jak powstają kreatywne reklamy? O kampaniach, które za darmo dotarły do milionów (nie tylko na Pornhubie)

  • 18:00 – 19:00 – Konrad Chowratowicz (Social Media Specialist Tigers & Ekspert Facebook Ads):

Dobry content na Facebooku

  • 19:00-20:00 Olga Dąbrowska (Social Media Specialist Tigers):

Tiktok, czy to głupie? Wcale nie! – czyli o tym, dlaczego Twoja marka powinna działać na Tiktoku

Program SMSB 20 maja, godz. 17:00

Rejestracja tutaj.

  • 17:00-18:00 – Szymon Grzybczyk (Social Media Manager Tears of Joy):

Pomelo, akapity i Ryszard Rynkowski – czyli dlaczego historie mają znaczenie?

  • 18:00-19:00 – Marta Bińczyk (Manager Client Performance iProspect):

Performance marketing a social media

  • 19:00-20:00 – Paweł Tkaczyk (Founder MIDEA branding agency):

Przekonywanie po zmianie. Jak przekonywać do zakupów konsumentów w czasach gwałtownej zmiany?

Program SMSB 21 maja, godz. 16:00

Rejestracja tutaj.

  • 16:00-17:00 – Dagmara Pakulska (Social Media Trainer & Konsultantka):

Marka osobista na LinkedIn

  • 17:00-18:00 – Elżbieta Krutysza (User Experience Designer & Architekt Informacji & Wykładowczyni UX na Uniwersytecie Jagiellońskim):

UX w kulturze partycypacji

  • 18:00 – 19:00 – Ola Musiał (Senior Performance Specialist Tigers):

Gdzie w kampaniach performance szukać dobrego wyniku?


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska