Konferencja Social Media Social Business już 19-21 maja online!

Konferencja Social Media Social Business już 19-21 maja online!

Jak przekonywać do zakupów konsumentów w czasach gwałtownej zmiany? Jak budować markę osobistą na Linkedin? Dlaczego Twoja marka powinna działać na Tiktoku? Odpowiedź na te oraz wiele innych pytań znajdziesz na wydarzeniu Social Media Social Business, które odbędzie się 19-21 maja, online. 

Zostań najlepszym opiekunem Uszatego! 🐶

Aplikuj

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, objęty rejestracją.

SMSB to trzydniowa konferencja, na której poruszone zostaną tematy związane z marketingiem oraz mediami społecznościowymi. Eksperci współtworzący wydarzenie przekonają słuchaczy między innymi o rosnącej roli mediów społecznościowych w biznesie i komunikacji marketingowej, a także podzielą się nowościami z branży. 

Program SMSB 19 maja, godz. 17:00

  • 17:00-18:00 – Jakub Biel (Head of Marketing Green Cell):

Jak powstają kreatywne reklamy? O kampaniach, które za darmo dotarły do milionów (nie tylko na Pornhubie)

  • 18:00 – 19:00 – Konrad Chowratowicz (Social Media Specialist Tigers & Ekspert Facebook Ads):

Dobry content na Facebooku

  • 19:00-20:00 Olga Dąbrowska (Social Media Specialist Tigers):

Tiktok, czy to głupie? Wcale nie! – czyli o tym, dlaczego Twoja marka powinna działać na Tiktoku

Program SMSB 20 maja, godz. 17:00

  • 17:00-18:00 – Szymon Grzybczyk (Social Media Manager Tears of Joy):

Pomelo, akapity i Ryszard Rynkowski – czyli dlaczego historie mają znaczenie?

  • 18:00-19:00 – Marta Bińczyk (Manager Client Performance iProspect):

Performance marketing a social media

  • 19:00-20:00 – Paweł Tkaczyk (Founder MIDEA branding agency):

Przekonywanie po zmianie. Jak przekonywać do zakupów konsumentów w czasach gwałtownej zmiany?

Program SMSB 21 maja, godz. 16:00

  • 16:00-17:00 – Dagmara Pakulska (Social Media Trainer & Konsultantka):

Marka osobista na LinkedIn

  • 17:00-18:00 – Elżbieta Krutysza (User Experience Designer & Architekt Informacji & Wykładowczyni UX na Uniwersytecie Jagiellońskim):

UX w kulturze partycypacji

  • 18:00 – 19:00 – Ola Musiał (Senior Performance Specialist Tigers):

Gdzie w kampaniach performance szukać dobrego wyniku?


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze