fbpx

Rocket Jobs Poleca #48

Hello, w tym tygodniu na tapecie oczywiście przede wszystkim koronawirus i trudne sytuacje z nim związane. Ale w poniższym zestawieniu znajdziecie także ciekawe publikacje m. in. na temat kompetencji cyfrowych Europejczyków czy radzenia sobie z tzw. trudnym klientem – o ile taki w ogóle istnieje 😉 No to zaczynamy!

🚀 Bluerank podzielili się wnioskami z analizy, jak pandemia koronawirusa wpłynęła na marketing online. Znajdziecie tu także screeny z Google Analitycs – chyba nikogo nie dziwi, że trend wzrostowy w wyszukiwarkach zanotowały takie frazy jak „mydło”, „mydło antybakteryjne” i „płyn do dezynfekcji”!

[KLIK]

🚀 Echo Marketing wyjaśniają, dlaczego warto kontynuować działania SEO w czasach pandemii koronawirusa COVID-19. Przypominają przede wszystkim, że pełna skuteczność działań optymalizacyjnych nie następuje z dnia na dzień, a przecież te ciężkie okoliczności kiedyś przeminą. Pytanie tylko, kiedy…

[KLIK]

🚀 Soul&Mind w swoim tekście zastanawiają się nad tym, kto i dlaczego boi się technologii. Znajdziecie tu sporo ciekawych danych statystycznych wraz z porównaniem „cyfrowego zapóźnienia” Polaków w stosunku do innych europejskich narodów. Niektóre wnioski totalnie nas zaskoczyły, dlatego gorąco zachęcamy do zapoznania się z tematem.

[KLIK]

🚀 Adnext napisał kilka słów o modelu sprzedaży Direct-to-consumer, który wraca do łask. Tłumacząc, czym on jest i jak działa, powołuje się m.in. na przykład firmy Warby Parker, a także podpowiada, jak zaimplementować go u siebie. Dodamy tylko, że aktywna obecność w social mediach to must-have także i w tym modelu!

[KLIK]

🚀 The Scalers w bardzo merytoryczny sposób tłumaczą, czym jest cyfrowa transformacja i co może oznaczać dla Twojego biznesu. Ostrzegamy, że tekst nie należy do najłatwiejszych, ale polecamy zwrócić uwagę na zawarte w nim infografiki – szczególnie na tę z zapewne dobrze znanymi Wam logotypami. [ENG]

[KLIK]

🚀 OSOM Studio opowiadają o tym, jak zdefiniować swojego idealnego klienta, czym jest persona, po co i w jaki sposób ją stworzyć, czy każda firma powinna ją posiadać, czy w danej działalności może być określona więcej niż jedna persona, a także jak weryfikować pierwotne założenia związane z tą kwestią.

[KLIK]

🚀 4People tłumaczą, czym są przekierowania 301 i 302, jak wpływają one na pozycjonowanie oraz jaką strategię przyjąć w przypadku przekierowań z adresów zwracających błąd 404. Poziom tekstu oceniamy na zaawansowany – przyznajemy bez bicia, że sporo rzeczy w nim zawartych to dla nas czarna magia!

[KLIK]

🚀 Scanye dokonują podziału klientów ze względu na ich zachowanie. Jak zapewne się domyślacie, typów jest sporo, ale jeżeli przeczytacie w całości ten artykuł, to prawdopodobnie znajdziecie odpowiedź na odwieczne pytanie, jak należy radzić sobie z trudnym klientem!

[KLIK]

O czym jeszcze chcielibyście przeczytać? Co Was intryguje, a co deprymuje? 🤔 Czekamy na Wasz feedback w komentarzach lub PW na naszym fanpage’u!