Rocket Jobs Poleca - 74 odsłona cyklu artykułów z zakresu marketingu
rocket jobs poleca 74

Rocket Jobs Poleca #74

Lubimy dzielić się wiedzą, dlatego mamy dla Was kolejną porcję wartościowych materiałów dotyczących działań marketingowych, SEO czy organizacji pracy, które ostatnio zwróciły naszą uwagę.

 

🚀 Digital out of home, to forma cyfrowej reklamy na ekranach. Jej prekursorem były nośniki na placu Times Square w Nowym Jorku, ale teraz już możemy je oglądać w całej Europie. Nie tylko dają one duże możliwości, ale również są ekologiczne. Zestawienie przykładów takich reklam znajdziecie na ZnajdzReklame.pl.

[KLIK]

🚀 Kanibalizacja, to określenie stosowane nie tylko do określonych zachowań ludzkich, ale również do zasad SEO. Otóż możemy się spotkać z kanibalizacją fraz. Na czym to polega? Dlaczego trzeba tego unikać? Odpowiedzi na te i pozostałe pytania w tym temacie przygotowała firma Afterweb.

[KLIK]

🚀 Zastanawiacie się, od czego są uzależnione koszty za kliknięcie – CPC? Okazuje się, że wpływ na nie mają takie czynniki, jak m.in. lokalizacja i branża. Konkretne powody znajdziecie w materiale przygotowanym przez Digiffic.

[KLIK]

🚀 Startujecie ze swoją firmą, a może chcecie przenieść swój biznes w wirtualny świat? Jednym z najczęściej zadawanych sobie pytań jest to, czy sprzedawać na Allegro, czy też założyć własny sklep internetowy. Na blogu Cyrek Digital znajdziecie odpowiedź, co jest lepsze dla e-commerce.

[KLIK]

🚀 Drzewo możliwości – czy słyszeliście o tej skutecznej metodologii, która pozwala nam odpowiedzieć na pytanie, jak pracować z klientami, managerami czy programistami, aby było to najbardziej efektywne? Szczegóły na ten temat przeczytacie we wpisie na blogu Herodot.

[KLIK]