Pokoleniu Z do twarzy jest w brązie. Kampania RocketJobs.pl nagrodzona na Gali MIXX Awards 2022

Lubimy dzielić się wiedzą, dlatego mamy dla Was kolejną porcję wartościowych materiałów dotyczących działań marketingowych, SEO czy organizacji pracy, które ostatnio zwróciły naszą uwagę.
🚀 Digital out of home, to forma cyfrowej reklamy na ekranach. Jej prekursorem były nośniki na placu Times Square w Nowym Jorku, ale teraz już możemy je oglądać w całej Europie. Nie tylko dają one duże możliwości, ale również są ekologiczne. Zestawienie przykładów takich reklam znajdziecie na ZnajdzReklame.pl.
🚀 Kanibalizacja, to określenie stosowane nie tylko do określonych zachowań ludzkich, ale również do zasad SEO. Otóż możemy się spotkać z kanibalizacją fraz. Na czym to polega? Dlaczego trzeba tego unikać? Odpowiedzi na te i pozostałe pytania w tym temacie przygotowała firma Afterweb.
🚀 Zastanawiacie się, od czego są uzależnione koszty za kliknięcie – CPC? Okazuje się, że wpływ na nie mają takie czynniki, jak m.in. lokalizacja i branża. Konkretne powody znajdziecie w materiale przygotowanym przez Digiffic.
🚀 Startujecie ze swoją firmą, a może chcecie przenieść swój biznes w wirtualny świat? Jednym z najczęściej zadawanych sobie pytań jest to, czy sprzedawać na Allegro, czy też założyć własny sklep internetowy. Na blogu Cyrek Digital znajdziecie odpowiedź, co jest lepsze dla e-commerce.
🚀 Drzewo możliwości – czy słyszeliście o tej skutecznej metodologii, która pozwala nam odpowiedzieć na pytanie, jak pracować z klientami, managerami czy programistami, aby było to najbardziej efektywne? Szczegóły na ten temat przeczytacie we wpisie na blogu Herodot.
Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze