YouTube Shorts – na czym polega nowość wprowadzona przez Google?

YouTube Shorts - na czym polega nowość wprowadzona przez Google?

Oficjalnie od 14 lipca w Polsce możemy korzystać z nowej funkcji, jaką jest YouTube Shorts. Jeśli do tej pory o niej nie słyszeliście, to pewnie teraz będziecie ją znać bardzo dobrze, ponieważ rusza kampania ją promująca.

YouTube to kolejna aplikacja, która stawia na krótkie treści. Po TikToku, który był najczęściej ściąganą aplikacją w lipcu, Facebooku i Instagramie czas właśnie na YouTube. Nowość ma budować więzi z nowymi użytkownikami z wykorzystaniem smartfona i kamery, dlatego też jest dostępna jedynie w wersji mobilnej.

YouTube Shorts – rusza globalna kampania tej nowości

Jak można się domyślać, informacje o najnowszej funkcji YouTube będą szeroko emitowane właśnie na tej platformie, jak również w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Snapchat, Twitter czy TikTok.

Jak działa YouTube Shorts?

W aplikacji mobilnej możemy oglądać, jak i tworzyć własne produkcje w pionie. Na początku oczywiście głównie oglądamy. Po włączeniu aplikacji i wybraniu znacznika „Shorts”, zaprezentowane nam zostaną materiały dobrane na podstawie naszych zainteresowań, które podpowiada Google.

Oglądany materiał możemy ocenić dobrze znanymi nam kciukami – do góry (pozytywnie) i do dołu (negatywnie). Można też skomentować video oraz przesłać je dalej. Jeśli nam się podoba ta treść i chcielibyśmy oglądać więcej tego typu materiałów, możemy zasubskrybować użytkownika – brzmi znajomo, prawda?:)

Jak stworzyć swoje video w YouTube Shorts?

Co ważne, materiał można nagrać za pomocą telefonu czy tabletu z wykorzystaniem jedynie aplikacji, w której do wyboru mamy ścieżki dźwiękowe, jak również efekty.
Video nagrane w inny sposób, tak jak wszystkie dotychczas umieszczane w serwisie materiały trafi po prostu na kanał użytkownika, a nie do sekcji Shorts.

Jeśli jeszcze na swojej aplikacji nie znaleźliście tej opcji, najlepiej ją po prostu zaktualizujcie.


Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.

Źródło grafiki ilustrującej wpis: Unsplash@History in HD

 

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze