„Podlaskie Zasady Pracy” – województwo przypomina zapracowanym, co wyróżnia ten region

„Podlaskie Zasady Pracy” to kampania województwa Podlaskiego, która ruszyła w połowie sierpnia. Jej celem jest ukazanie unikatowej natury w tym regionie szczególnie osobom z dużych miast, którzy na co dzień dużo pracują.

Co ciekawe, w kampanii został użyty „język korporacji”. Skąd ten wybór? To proste  – codzienność w tych firmach często opiera się na dużej ilości obowiązków, wysokim tempie pracy oraz przebodźcowaniem wynikającym z częstych powiadomień PUSH.

Ciągłe „calle”, rzeczy na ASAP, czy targety do wyrobienia to słownik wielu osób. Określenia znane ze środowiska pracy, w kampanii połączono z opisem województwa podlaskiego. Efekt? Trudno się nad nimi nie pochylić, bo kto by przeszedł obojętnie obok hasła, że „Podlaskie nie ASAPuje”?;)

Zobaczcie także:  Nowa akcja Procter&Gamble! Koncern posadzi 60 tys. drzew oraz robi ławki z butelek z recyklingu

To nie pierwszy raz, kiedy region umiejętnie kombinuje z językiem. Od lat hasłem promocyjnym jest „Podlaskie. Zasilane naturą”, co odzwierciedla połączenie naturalnych obszarów województwa z tym, jak doskonale je łączy z technologią, nauką, a także sztuką czy biznesem.

Kampania jest realizowana na Facebooku i Linkedinie, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

To Wam się udało Podlaskie! Gdy trafiam na Wasze wpisy to zawsze zwalniam i czuję ten balans. Niby to taki branżowy content, a jednak płynie z niego podlaski slow – czytamy wśród komentarzy.

Za kampanię zrealizowaną na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego odpowiada agencja White Bits.


Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner kierujący do e-booka:

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze