Alior Bank wprowadza swoją pierwszą kampanię na TikToku

Alior Bank wprowadza swoją pierwszą kampanię na TikToku

Alior Bank wychodzi z inicjatywą zainteresowania swoją ofertą młodych odbiorców. W tym celu powstała kampania reklamowa na popularnej platformie społecznościowej TikTok. Zostali w nią zaangażowani szczególnie rozpoznawalni przez millenialsów influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla.

Co Alior Bank chciał osiągnąć poprzez kampanię?

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ofertę Alior Banku najmłodszych użytkowników bankowości internetowej, czyli tych poniżej 24 roku życia. Ze względu na stale rosnącą popularność platformy TikTok, szczególnie w środowisku osób z Generacji Z, wybór danego medium może okazać się kluczowy przy planowaniu strategii marketingowej.

Docelowym produktem, prezentowanym przez znanych tiktokerów, jest rodzime dla banku Konto dla Młodych. Influencerzy prezentują jego korzyści w zabawny sposób, jednocześnie zwiększając wśród grupy docelowej świadomość ekonomiczną. Proponowane rozwiązania nie tylko zapewniają pomoc w minimalizacji wydatków, ale także zapewniają system zwrotu części pieniędzy. Nowi użytkownicy mogą liczyć na preferencyjne oprocentowanie dla rachunku oszczędnościowego, potencjalne bonusy pieniężne oraz wybrane profity, takie jak karta płatnicza bez kosztów przewalutowania lub 1% zwrotu za płatności mobilne.

Zobacz także: Influencerzy- makro, mikro, a może nano?

Przebieg kampanii

Zastosowana forma przedstawia Konto dla Młodych jako metaforyczny “kosmetyk”, którego testowaniem i polecaniem zajmują się Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla. Chociaż kampania utrzymuje się w klimacie parodii, jednocześnie dana koncepcja pozwala zaprezentować ofertę banku w przystępny, nieabstrakcyjny sposób. Dzięki zastosowaniu analogii “kosmetyku bankowego” niematerialny produkt przybiera namacalną formę, czym umożliwia zbudowanie wokół siebie swoistej opowieści finansowej. 

Poprzez krótkie, kipiące humorem wideoposty influencerzy starają się poprowadzić odbiorcę do uświadomienia sobie pełni korzyści, które Alior Bank oferuje młodym osobom w dedykowanej im usłudze finansowej. Filmy są publikowane indywidualnie na kanałach poszczególnych twórców i choć pozornie sprawiają wrażenie prozaicznej promocji, przyciągają uwagę widzów swoją żartobliwością oraz atrakcyjną formą. Za pomysł i realizację działań odpowiada Buzzgrow, agencja digitalowa należąca do Grupy PZL.

Być może nowa kampania Alior Banku stanowi tylko czubek góry lodowej, a prowadzenie viralowych strategii marketingowych poprzez platformy takie jak TikTok stanie się trendem wśród wielu poważanych usługodawców.

@mateuszmyla

Nie uwierzycie bez jakiej rzeczy, nie wyobrażam sobie swoich podróży. Materiał powstał we współpracy z Alior Bankiem. Link w bio! #reklama #kosmetykibankowe

♬ dźwięk oryginalny – Myla ❤️

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia: Unsplash@Solen Feyissa

Redaktorka

Z wykształcenia filolog języka francuskiego, jednak od najmłodszych lat emocjonalnie związana z dziennikarstwem i działalnością literacką. Interesuje się szerokim wachlarzem tematycznym, zaczynając od kwestii językowych, kulturowych i społecznych, poprzez finanse i ekonomię, aż po naukę i prawo. Można powiedzieć, że w życiu podąża za iście renesansową definicją bycia "humanistą".

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze