InPost został strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej
InPost sponsorem PZPN

InPost został strategicznym sponsorem Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej

InPost jest liderem wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie i właśnie został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN. Specjalnie dla InPost przygotowano nowatorską formułę sponsoringu reprezentacji. Pozwoli ona na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentuje nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej.

InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy
dzielić się naszym sukcesem – dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy – od czerwca InPost jest Strategicznym Sponsorem Reprezentacji Polski, tworząc nowy standard sponsorski Reprezentacji, jest to jednocześnie największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN. Tak, jak na co dzień towarzyszymy milionom Polaków w codziennych zakupach, tak dziś chcemy razem z nimi wspólnie świętować kolejne sukcesy polskich piłkarzy. W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, przede wszystkim zaś zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać! W taką też inwestujemy. Partnerstwo InPost – jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm z najbliższą sercom Polaków sportową reprezentacją jest naturalnym krokiem – wierzymy, że nasza inwestycja, połączona z konsekwentną pracą i zapałem zespołu, przyniosą efekty, z których wszyscy będziemy dumni. Do zobaczenia na trybunach! – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

InPost sponsorem PZPN

Umowa została podpisana 30 maja 2022 i będzie obowiązywała do 31 lipca 2024 r. z możliwością przedłużenia o kolejne lata.

Z czym się wiąże podpisanie tej umowy?

  • InPost ma prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski”
  • InPost może wykorzystywać w działalności marketingowej oficjalny logotyp Reprezentacji Polski
  • Na strojach treningowych reprezentacji Polski oraz na nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju eksponowane będzie logo firmy.
  • Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.

Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą jak profesjonalnie działać,
by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że ta kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa Świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numer jeden ogólnonarodowej debaty. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszej drużyny – powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN.

To nie pierwszy raz, kiedy InPost wspiera polski sport. Platforma dostaw dla e-commerce od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team.

 

_______________________________________________________________________________________________________________

Źródło inf./zdjęć: mat. prasowe

//