Lego dla dorosłych – reklamy klocków pojawiły się w telewizji

Lego dla dorosłych  – reklamy klocków pojawiły się w telewizji

Niedawno było głośno o nietuzinkowej formie promocji Lego dla dorosłych na telegazecie. Był to oryginalny pomysł, ponieważ ogólnie funkcję telegazety zazwyczaj zna starsze pokolenie, do którego Lego dla dorosłych jest kierowane. Jeśli nawet na co dzień nie korzystamy z tego medium, to na pewno z zaciekawieniem wracaliśmy w to miejsce w celu zobaczenia, jak marka przeprowadziła tę kampanię. 

Promocja Lego dla dorosłych w telewizji

W celu promocji Lego dla dorosłych, firma zdecydowała się na emisję humorystycznych spotów również w telewizji. Prezentują one zestaw kwiatów oraz modeli samochodów. W spotach zaprezentowano, jak klocki wpływają na nasze samopoczucie, kiedy po ciężkim dniu możemy wreszcie wygospodarować czas na relaks. Dzięki nim przenosimy się w inny świat, uruchamiamy swoją kreatywność, a przy tym skupiamy myśli na czymś przyjemnym.

Cytowana przez Marketing przy kawie Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w Lego mówi: W komunikacji opowiadamy o tym, że układanie klocków pomaga odstresować się i odnaleźć wewnętrzny spokój. W zabieganej codzienności zestawy Lego dla dorosłych oferują pełne skupienia zajęcie, które angażuje ręce i umysł. To jeden ze sposobów na kreatywny relaks oraz szansa na niezapomniane wrażenia. Klocki Lego dedykowane osobom dorosłym to nie tylko odzwierciedlenie ich pasji, jak motoryzacja, podróże czy filmy, ale także wspaniałe ozdoby wnętrza, jak choćby Drzewko bonsai, Bukiet kwiatów czy obrazy z serii Lego Art.

Kampania jest realizowana przez dom mediowy Initiative. Produkcją zajęła się wewnętrzna agencja LEGO.

W telewizyjnych spotach skupiono się też na innych zestawach. W Telegazecie promowano zestaw:

  • Ford Mustang z serii LEGO Creator,
  • Statua Wolności z serii LEGO Architecture,
  • The Beatles z serii LEGO Art.

Zestaw LEGO 18+

Który sposób promocji klocków Lego dla dorosłych bardziej wam przypadł do gustu? Humorystyczne spoty w telewizji, czy jednak reklama w Telegazecie. Nie da się ukryć, że kampania telewizyjna ma zdecydowanie większe zasięgi.

 


Źródło zdjęcia głównego: YouTube

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze