Programmatic, RTM, reklama kontekstowa i na Facebooku... - RocketSpace.pl
dimaq voice online

Programmatic, RTM, reklama kontekstowa i na Facebooku…

Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 25 maja!

Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Majowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie LiveWebinar, odbędzie się już 25 maja, w godzinach 15:00 – 16:30. Podczas spotkania ogłoszony zostanie konkurs, w którym do wygrania będzie bilet na Forum IAB 2021 – najbardziej inspirującą konferencję marketingową w Polsce. 

Podczas dwudziestego pierwszego spotkania DIMAQ VOICE Online wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Elżbieta Kondzioła z LOVEMEDIA, Martyna Jacewicz z KHS oraz Dagmara Kokoszka-Lassota z Magic Social Media.

 

Prelekcja I, godz. 15:05: 

„Czym jest programatyczny zakup reklamy i jak bezpiecznie wykorzystać jego możliwości?”

Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska

Programmatic umożliwia precyzyjne i efektywne targetowanie reklam internetowych, jednak z uwagi na otwarty charakter ekosystemu, wymaga stosowania zabezpieczeń w trakcie emisji. Podczas prelekcji zostanie przybliżony, zarówno początkującym jak i średnio zaawansowanym słuchaczom, ten model zakupu reklamy i jego możliwości.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Jakie były wydatki na programmatic w Polsce i Europie?

– Jak wygląda udostępnianie powierzchni w modelu programatycznym?

– Jak zbudowany jest ekosystem programmatic?

– Jakie zmiany zachodzą w dostępie do danych? 

– Na jakim poziomie jest bezpieczeństwo w automatycznym zakupie reklamy?

 

Prelekcja II, godz. 15:35: 

„RTM czy marketing kontekstowy – jak nauczyć się rozróżniać te pojęcia?”

Martyna Jacewicz, Social media and Digital Manager, agencja KHS

Zaczniemy od teorii: czym jest RTM, a czym marketing kontekstowy. Jakie są między nimi podobieństwa i różnice? Następnie na konkretnych przykładach spróbujemy zrozumieć, kiedy mamy do czynienia z kontekstem, a kiedy działaniami real time. Prezentacja zakończy się wylistowaniem kilku pytań, które pozwolą w przyszłości łatwiej odróżniać RTM od innych działań marketingowych.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Dlaczego ten temat jest ważny i kto najczęściej popełnia błędy w rozróżnieniu RTM od marketingu kontekstowego?

– Czym jest real time marketing? 

– Czym jest marketing kontekstowy? 

– Jakie są podobieństwa i różnice między RTM a marketingiem kontekstowym?

 

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„Dlaczego Twoje reklamy na FB nie działają?”

Dagmara Kokoszka-Lassota, Magic Social Media

Stawianie na reklamy na Facebooku nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, podczas prelekcji zostaną zaprezentowane najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i prowadzenia kampanii oraz przedstawione rozwiązania, jak robić to dobrze.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Jakie są błędne założenia dotyczące reklam na Facebooku? 

– Dlaczego czasami reklama nie działa, a kiedy reklama jest skuteczna?

– Jak wykorzystać reklamy dla Twojego biznesu?

 

Weź udział w majowej edycji DIMAQ Voice Online i wygraj bilet na Forum IAB 2021! To 3-dniowe święto marketerów, które odbędzie się 8-10 czerwca w formie online. Więcej szczegółów znajdziesz na https://forumiab.pl/ 

dimaq voice 21

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TUTAJ.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

 

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać, będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Jednak aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

 

Rocket Jobs jak zwykle patronuje temu spotkaniu 🙂 Zapraszamy!


O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. https://iab.org.pl/ 

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/


Jeśli interesuje Cię temat reklam na Facebooku, sprawdź ten artykuł.

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska