Ruszyła kampania Nationale-Nederlanden – „Lepiej działać niż omijać temat rakiem”

Ruszyła kampania Nationale-Nederlanden - Fot.: YouTube

Kampania Nationale-Nederlanden ma na celu pokazanie Polakom, jak wiele osób choruje na raka, wywołanie refleksji na temat podejścia do własnego zdrowia, jak również pokazanie, że warto wcześniej pomyśleć o wsparciu dla siebie i bliskich, kiedy choroba już nas dotknie. Wstrząsające są też dane fundacji Aliva, które mówią, że co czwarty Polak zachoruje na nowotwór.

Od dawna mówi się o zwiększonej zachorowalności na raka. Sytuację jednak pogorszyła pandemia koronawirusa, przez którą diagnoza chorób nowotworowych była opóźniona ze względu na mniejszą możliwość odbycia wizyt kontrolnych oraz wykonania badań. Na powiększenie liczby zachorowań na raka wpłynęło też m.in. zmniejszenie aktywności fizycznej.

Zobaczcie także: Grupa Polsat Plus – startuje główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek

Nationale-Nederlanden nie od dzisiaj włącza się w akcje edukacyjne i profilaktyczne w zakresie onkologii. Tym razem wystartowano z akcją „Lepiej działać niż omijać rakiem”, która ma pokazać Polakom, jak duże jest prawdopodobieństwo zachorowania na raka, oraz że warto o tym pomyśleć już teraz.

Z opublikowanego nie tak dawno raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że 81 proc. Polaków obawia się raka, ale tylko jedna trzecia uważa, że może on ich bezpośrednio dotknąć. Wielu z nas – co jest zrozumiałe – odsuwa od siebie myśl o zachorowaniu. Podejmujemy działania dopiero wtedy, gdy nowotwór staje się dla nas lub naszych bliskich faktem. Pomimo licznych debat oraz akcji społecznych nawołujących do profilaktyki przeciwnowotworowej, wielu Polaków wciąż nie zdaje sobie sprawy, że ma realny wpływ na swoje zdrowie i może zmniejszyć ryzyko wystąpienia nowotworu. Poprzez zainicjowaną właśnie kampanię chcemy im przypomnieć, że o własnym zdrowiu i zabezpieczeniu się na wypadek tej choroby, m.in. za pomocą specjalnego ubezpieczenia, warto pomyśleć zawczasu – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Nationale-Nederlanden we współpracy z Fundacją Alivia i Medonetem sprawdziło reakcje Polaków na informację o statystykach mówiących, że co 4 osoba choruje na raka. W tym celu na parkingu przed centrum handlowym co czwarte miejsce zostało zaklejone banerem informującym o wstrząsających statystykach zachorowalności na raka.

Fot.: YouTube

Reakcje, jakie wywołały banery nagrano oraz zebrano wypowiedzi przechodniów na ich temat. Wśród wypowiedzi pojawiają się informacje o tym, że ludzie nie zdają sobie tak naprawdę sprawy, że tak wiele z nas dotyka choroba nowotworowa. Zdarzyła się też wypowiedź kobiety, której udało się pokonać raka!

Chcemy pokazać, że lepiej działać niż omijać trudne tematy dotyczące naszego zdrowia. Dlatego mówimy wprost o szacunkach dotyczących zachorowania na nowotwory w Polsce i zachęcamy do profilaktyki – również w zakresie finansowym. W ramach kampanii promujemy szerokie wsparcie, które oferujemy naszym klientom: materialne, praktyczne, psychologiczne, a także stałą pomoc ze strony naszych doradców – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.

Film nie jest jedynym medium mówiącym o akcji. Materiały poradnikowe przeczytamy na łamach Medonetu i Onetu. Z kolei na stronie ubezpieczyciela zobaczymy materiały video z poradami psychoonkologa. Nie zabraknie tam też prezentacji oferty firmy skierowanej na działania w tym kierunku. Dodatkowo zaplanowano współpracę z youtuberami, w tym z Rafałem Gęburą z programu „7 metrów pod ziemią”.


Źródło grafiki ilustrującej wpis: YouTube

Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze