Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NEONET

Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NEONET

NEONET startuje z kolejną odsłoną kampanii telewizyjno-radiowej, w której tym razem główną rolę gra Zygmunt Chajzer. W nowym spocie reklamowym skupiono się na znalezieniu rozwiązań, które będą skuteczne na co dzień.

W maju 2021 roku NEONET rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową pod hasłem „Mówisz-masz”, której ambasadorami do tej pory byli: Joanna Krupa, Michel Moran, a nawet Krzysztof Ibisz. W komunikacji, marka podkreśla, jak wysoką jakość zapewnia swoim klientom, co w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem gwarantuje konsumentom przyjazny proces zakupowy.

Zygmunt Chajzer w nowej kampanii NEONET

Zygmunt Chajzer w najnowszej kampanii NEONET

W kolejnej odsłonie swojej kampanii, brand skupia uwagę odbiorcy na szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętów, jaką otrzymują klienci, którzy to nagle stają przed jego zakupem. Dzięki takiej prezentacji NEONET pokazuje, że zakupy domowej elektroniki mogą być naprawdę łatwe.

Poszukując sprzętów domowego użytku, często dążymy do znalezienia niezawodnych rozwiązań, które od razu sprawdzą się w warunkach naszego życia codziennego. To właśnie staraliśmy się uchwycić w nowej reklamie NEONET, przy okazji zachowując humorystyczny ton i pokazując dobre zrozumienie potrzeb kupujących – komentuje Zygmunt Chajzer.

Materiały promocyjne z nowym ambasadorem pojawią się w reklamach online i telewizyjnych, jak również w sklepach NEONET na terenie całej Polski.

Jego optymistyczny styl bycia i humor dobrze wpisują się w charakter naszej marki. W każdej odsłonie kampanii reklamowej pokazywany jest inny aspekt obsługi klienta. Nieszablonowy sposób komunikacji natomiast trafnie obrazuje, że w sklepach NEONET każdy Klient znajdzie to, czego aktualnie potrzebuje – nową odsłonę kampanii i udział w niej Zygmunta Chajzera komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor w NEONET.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B. Spot reklamowy został przygotowany przez dom produkcyjny Bomaye.


Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe

Więcej tekstów w tematyce marketingu tutaj.

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner kierujący do e-booka:

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze