Kultowa gra Scrabble przeszła rebranding!

Kultowa gra Scrabble przeszła rebranding!

Gra Scrabble to dla wielu wspomnienie z dzieciństwa i planszówka, która w dorosłości rządzi na spotkaniach ze znajomymi. Gra słowna należy do portfolio firmy Mattel. Teraz zmieniono m.in. jej logo, kolorystykę. Co sądzicie o tych nowościach?

KONKURS: Jedź na półfinał Ligi Mistrzów do Madrytu!

Aplikuj

Dlaczego kultowa gra, która ostatni rebranding przeszła w 2013 roku, teraz ponownie przechodzi zmianę? Wydawca pragnie iść w stronę repozycjonowania Scrabble jako uniwersalnej gry dla każdego.

Ostatnia wersja gry Scrabble prezentowała się tak:

Gra Scrabble – jakie zmiany zaszły po rebrandingu?

Nowa wersja gry Scrabble wyróżnia się typografią i odświeżoną kolorystyką, w której zamiast zieleni widzimy odcień z niebieskiej gamy, a pola premiowe na planszy zostały zaznaczone wyrazistym różem, zielenią, granatem i żółcią. Z kolei samo logo gry jest teraz minimalistyczne, uproszczone, zapisane bezszeryfowym fontem.

Dlaczego gra Scrabble przeszła rebranding?

Nowa indentyfikacja wizualna ma pokazać, że gra Scrabble ma uniwersalny charakter i tym samym poszerzyć grono odbiorców. Przekaz marki mówi, że przy planszy mogą się spotykać różne jednostki, niezależnie od tego, jaka jest różnica wiekowa, jak odmienne mamy wykształcenie, czy na jakim poziomie jest nasza wiedza o języku.

Zmiana identyfikacji wizualnej to działanie w stronę przełamania stereotypu, że planszowe rozgrywki słowne są zarezerwowane dla purystów językowych. Lekka i bardziej aktualna szata graficzna wpisuje się w trendy i jest skierowana dla wszystkich grup wiekowych. Scrabble to uniwersalna, familijna gra łącząca pokolenia, kultury i światy – komentuje Karolina Domańska, associate brand manager w Mattel Poland.

W ramach rebrandingu będziemy mogli oglądać działania z obszaru digital marketingu i influencer marketingu, za które odpowiada agencja kreatywna Coollective.

Jak Wam się podoba nowa odsłona gry? Niby o gustach się nie dyskutuje, ale według nas ta zmiana jest bardzo korzystna.


Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze