Do Rossmanna trafią kosmetyki marki Stars from the Stars, stworzonej przez TikTokerów

Do Rossmanna trafią kosmetyki marki Stars from the Stars, stworzonej przez TikTokerów

Już niebawem na półkach drogerii będziemy mogli kupić kosmetyki marki Stars from the Stars, która jest projektem technologicznej spółki Stars.Space. Jej promocją zajmą się… TikTokerzy, którzy jednocześnie stworzyli ten brand.

Stars from the Stars w Rossmannie

Stars.Space w swoim działaniu wykorzystuje sztuczną inteligencję, analizę BigData, technologię VR, dzięki którym przewiduje trendy na rynku konsumenckim. Powstanie nowej marki jest więc skutkiem jej bieżących badań i analiz przeprowadzonych w social mediach. Rossmann będzie jedyną drogerią stacjonarną, w której będziemy mogli kupić produkty kosmetyczne wypuszczone przez brand. Co więcej, półki z nimi będą oznaczone logo Tik-Toka.

Stars.Space to marka od początku do końca stworzona przez influencerów skupionych wokół platformy Tik-Tok. Są oni zaangażowani nie tylko w działania promocyjne, ale także zostali włączeni do procesu kreowania produktów. Łącznie do współpracy zaprosiliśmy około 100 osób – mówi Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

Co więcej, TikTok zadeklarował międzynarodowe partnerstwo merketingowo-technologiczne Stars.Space. Promocja nowej marki kosmetycznej będzie pierwszym wspólnie realizowanym konceptem.

Co ciekawe, na razie nie wiadomo, jakie to dokładnie będą kosmetyki. Marka jednak już wystartowała ze swoim kontem na Instagramie, gdzie już zdążyło je polubić ponad 26 tys. użytkowników! Jest to najlepsze odzwierciedlenie tego, jak wielką siłę ma obecnie TikTok. Ta platforma na razie wygrywa w rankingach ilości ściągnięć, jak również ostatnio w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii wyprzedziła YouTube w długości czasu, jaki internauci na niej spędzają.

Przewidujecie kolejny kosmetyczny hit? Oprócz działań typowo promocyjnych, prowadzonych na TikToku, potrzebne jest również wsparcie PR-owe. Zobaczcie, jak warto podejść do materiałów PR-owych, aby spotkały się z zainteresowaniem dziennikarzy.


Źródło zdjęć: Mat. prasowe

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze