Firma Sokołów została partnerem trasy koncertowej Sanah. Powstały nawet "Kabanosiki Sanah Uczta"
Sokołów kabanosiki sanah uczta

Firma Sokołów została partnerem trasy koncertowej Sanah. Powstały nawet „Kabanosiki Sanah Uczta”

Jesteście zaskoczeni?

Firma Sokołów nawiązała współpracę z Sanah. Będzie partnerem trasy koncertowej gwiazdy promującej płytę „Uczta”.

W ramach Uczta Tour’22 odbędzie się 12 koncertów w 11 miastach w Polsce. Na całej trasie oficjalnym partnerem będzie marka Sokołów. Tę współpracę promuje specjalna linia kabanosów – Kabanosiki Sanah, które oczywiście będą dostępne w wybranych sklepach firmowych marki, ale co ciekawe, także w trakcie koncertów. Jeśli chcecie wiedzieć, w których sklepach marki Sokołów szukać „Kanabosików Sanah Uczta”, to zajrzyjcie do dokumentu przygotowanego przez firmę, w którym wypisano adresy punktów: TUTAJ.

Okazuje się, że zapowiedź tej współpracy pojawiła się już dużo wcześniej, ale nie wszyscy się domyślili. Sanah już 16 lutego umieściła na swoim Instagramie hasło „Lubię kabanosy”, ale jej fani podejrzewali, że może to być np. tytuł nowego utworu wokalistki. Tymczasem artystka wszystkich zaskoczyła nową współpracą.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez sanah (@sanahmusic)

Moja uczta to 11 niezwykłych wydarzeń muzycznych. Włącznie ze mną wystąpi Polish Soloist, czyli 11 instrumentów smyczkowych. Na każdym koncercie pojawi się jeden z moich idoli!!!. W roli szefa kuchni – ja– przekazała artystka w klipie zapowiadającym trasę.

Listę koncertów Sanah znajdziecie TUTAJ, ale warto mieć na uwadze, że większość już się wyprzedała.

Trzeba przyznać, że to dość nietypowa forma promocji firmy spożywczej. Dlaczego zdecydowano się na taki krok?
Chcemy też skutecznie docierać do młodych konsumentów, stawiając na nowe aktywności w tym obszarze. Dlatego niezmiernie cieszymy się z takiej formy współpracy, jaką jest partnerstwo trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. W ten sposób możemy aktywnie towarzyszyć młodym ludziom podczas wydarzeń, z którymi wiąże się tak wiele pozytywnych emocji – powiedział Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A.

Z jednej strony ta współpraca dość mocno zaskakuje, ale nie trzeba daleko szukać – zaledwie kilka tygodni temu pisaliśmy o współpracy Maty i sieci McDonald’s, w ramach której to do sprzedaży trafił zestaw artysty.

Co sądzicie o współpracy Sanah i firmy Sokołów?

________________________________________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe

//