Reklama świąteczna 2021 sklepu Very ruszyła już 1 października
reklama świąteczna 2021 very.co.uk

Reklama świąteczna 2021: Sklep Very już teraz ruszył ze świąteczną kampanią

Kiedy jest najlepszy moment na to, aby pojawiła się reklama świąteczna naszego brandu? Jak pokazuje przykład sklepu very.co.uk, nawet 85 dni przed Bożym Narodzeniem. Dlaczego?

Sklep internetowy Very już 1 października rozpoczął kampanię świąteczną swoim 30-sekundowym spotem. Dlaczego tak wcześnie? Sklep internetowy jest świadomy, że jego klienci myślą z dużym wyprzedzeniem o tym okresie i właśnie dlatego zdecydował, że reklama świąteczna 2021 w październiku to dobry pomysł.

Reklama świąteczna sklepu Very ruszyła 1 października

1 października odbyła się premiera świątecznego spotu sklepu Very.co.uk. W krótkim, 30-sekundowym materiale widzimy m.in. zdezorientowanych hallowenowych gości, którzy zamiast cukierków dostają babeczki, a mieszkanie jednej z rodzin nie jest udekorowane w stylu mrocznego święta, a jak na Boże Narodzenie przystało. Rodzina również jest ubrana w świąteczne swetry – ba, nawet pies otrzymał świąteczną opaskę! Widzimy tam również bliźniaków, którzy podczas mycia naczyń zafascynowani wpatrują się w kartkę, która prezentuje najnowszą konsolę.

Nie zabrakło w niej także kultowej piosenki „Holly Jolly Christmas”, tyle że ze zmienionym tekstem.

Zobaczcie także: Nowa kampania Instagrama: „Yours to make”. Platforma pomaga młodym odkrywać siebie

Multimedialna kampania świąteczna sklepu Very będzie trwała aż do świąt. Sklep twierdzi, że według jego własnych danych, hasła związane z Bożym Narodzeniem, zarówno w jego witrynie, jak i za pośrednictwem zewnętrznych wyszukiwarek cieszą się widocznie rosnącym zainteresowaniem już od początku sierpnia, więc październik wcale nie jest zbyt wczesnym czasem na pojawienie się świątecznej reklamy.
Trzeba też przyznać, że reklama jest dość mocno wyważona, bo chociaż widzimy w niej mocne świąteczne akcenty, to jednak nie zapomniano o wydarzeniu, które odbędzie się jeszcze na przestrzeni najbliższych tygodni, czyli o Halloween.

Dyrektor ds. marketingu w Very Group, Carly O’Brien twierdzi, że marka chciała się w tym roku po prostu wcześniej wczuć w świąteczny klimat i objąć cały ten okres oraz wspomóc swoich klientów, którzy jednocześnie są entuzjastami Bożego Narodzenia, w przygotowaniach do świąt.

Co sądzicie o tak wcześnie rozpoczętej kampanii świątecznej? Chcielibyście, aby takie działania pojawiły się również w Polsce?


Źródło zdjęcia głównego: Screen z [email protected]