„Waldi w Aldi” – dyskont stworzył wirtualnego doradcę!

Sieć Aldi rozpoczęła komunikację za pomocą… Waldiego. To wirtualny, trójwymiarowy doradca, który będzie wspierał zespół moderacji w działaniach dyskontów AldiI na Facebooku. Sieć konsekwentnie idzie w kierunku żartobliwej komunikacji.

„Waldi w Aldi” – kim jest nowa postać w komunikacji dyskontu?

Waldi ma być wirtualnym doradcą i zakupowym przewodnikiem. To sposób niemieckiego dyskontu na ocieplenie wizerunku i tym samym zmniejszenie dystansu z klientem. To właśnie ten bohater będzie najlepszym przewodnikiem podczas zakupów. Odpowie na pytania dotyczące produktów, cen, promocji, czy też na temat zero waste, a także zaserwuje nam ciekawostki na temat najnowszej gazetki promocyjnej! Według informacji podanych na fanpage sieci, post Waldiego będzie się ukazywał raz w tygodniu. Jednak bohater nie będzie też unikał kontaktu z innymi komentującymi – jego działania będziemy mogli zobaczyć także pod postami, w których profil sieci zostanie oznaczony. Waldi nawet ma swój profil na Facebooku, lecz jego działania będą się skupiać głównie na Facebooku sieci Aldi.

Fot.: Facebok@ALDI Polska

Zobaczcie także: Napoje Ekipy i Korala będą kolejnym hitem? We wrześniu pojawią się na półkach

Naszym celem jest budowanie bliskich relacji klientów z Aldi, umożliwienie wejścia w interakcję, która skraca dystans i pokazuje „ludzką twarz” sieci. Waldi jest nośnikiem wartości i cech naszej marki. Dzięki niemu będziemy mieli szansę stworzyć oryginalną i bogatą komunikację, opowiedzieć klientom zarówno o produktach, jak i o samej marce, której historia i unikatowość są wyjątkowe na polskim i światowym rynku. Wielu markom przy pomocy brand hero udało się stworzyć unikatowy kontent nacechowany pozytywnym emocjonalnym przekazem. Wierzymy, że klienci pokochają także naszego Waldiego. Na tym etapie będzie on obecny na profilu facebookowym. Nie wykluczamy jednak dalszego rozwoju tej postaci – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji marki.

Aby wzmocnić przekaz w social mediach, zostały stworzone specjalne „naklejki”, dzięki którym można wyrazić emocje. Dzięki temu Waldi jest jeszcze mocniej obecny w świadomości internautów.

Choć niektórzy mogli zobaczyć Waldiego już w połowie sierpnia, to jednak oficjalna komunikacja z jego udziałem rozpoczęła się na początku września.

Za koncepcję działań odpowiada Agencja Nie do Ogarnięcia, a z kolei za modeling i animację postaci Adam Lapko.


Źródło zdjęcia głównego: Facebook@WALDI w ALDI

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
➡ Social Media Jobs ➡ https://bit.ly/2GB5MXs
➡ Advertising/PR Jobs ➡ https://bit.ly/1Puw3z5
➡ Marketing – Pierwsza Praca ➡ https://bit.ly/2F6uQU3
➡ Rocket Jobs > 10K ➡ https://bit.ly/2AkLuMn
➡ Sprzedaż cała Polska ➡ https://bit.ly/2RMpMIG
➡ Design cała Polska ➡ https://bit.ly/2JOIkFI
➡ Marketing, e-commerce, SEO/SEM ➡ http://bit.ly/32uFhsq
➡ Rocket Community ➡ https://bit.ly/2PQofkI

💪 na naszego LinkedIna:
➡ https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
➡ https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Banner zachęcający do adopcji psów ze Schroniska

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze