Nowość na TikToku – w aplikacji pojawi się Stories znane nam z Instagrama i Facebooka?

Nowość na TikToku - w aplikacji pojawi się Stories znane nam z Instagrama i Facebooka? Fot.: Unsplash@Obi Onyeador

Aplikacje walczą o użytkowników. Niedawno pisaliśmy o tym, że Instagram wprowadza nowy wygląd sekcji „Eksploruj”, a teraz przyszła kolej na TikToka, który planuje wprowadzić nowość – Stories, które po 24 h będą niewidoczne.

Format Stories, czyli krótkich materiałów, które znikają z aplikacji po 24 godzinach możemy znaleźć już prawie na każdej znanej platformie. Teraz postanowił go przetestować także TikTok. Doniesienia o tym przedstawił Matt Navarra, ekspert ds. social mediów. Opublikował on zrzuty ekranu z testów Stories na TikToku.

 

 

Z kolei rzecznik TiKToka dla BBC stwierdził, że jako platforma zawsze myślą o nowych sposobach wniesienia dodatkowej wartości dla swoich użytkowników. Potwierdził, choć bez szczegółów, że obecnie trwają eksperymenty nad nowymi formatami, które będą pomagały użytkownikom w realizacji ich kreatywnych pomysłów.

Zobaczcie także:  Mark Zuckerberg zbesztany na Facebooku!

Stories na TikToku – jak będzie wyglądało?

Stories ma działać podobnie, jak w przypadku tego formatu na innych platformach. Krótkie materiały video, w których będzie można korzystać z efektów aplikacji mają się pojawiać na nowym pasku bocznym. Użytkownicy będą mogli je oglądać i reagować. Twórcy będą mogli też zobaczyć, kto obejrzał ich relację. Po 24h materiał zniknie. TikTok określa tę funkcję jako nowy sposób na interakcję z fanami.
Na razie jednak nie wiadomo, na jakim etapie są testy i czy aby na pewno aplikacja zostanie uzupełniona o tę funkcję.

Czy dziwi nas ten krok? Do tej pory wszystkie większe platformy wprowadzały Stories. Z drugiej jednak strony Twitter niedawno wycofał się z tej funkcji twierdząc, że nie zauważono wzrostu liczby nowych osób korzystających z tej opcji.

 


Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.

Źródło grafiki ilustrującej wpis: Unsplash@

Więcej tekstów w tematyce mediów społecznościowych tutaj.

 

📢 Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner  https://bit.ly/2Whg3QN
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

Starszy redaktor projektów specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama Women in Tech

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze